וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא אנדראה! לא!". מי רצח את שופט הכדורגל האיטלקי ובת זוגו?

דניאלה דה סנטיס ואלאונורה מנטה נדקרו למוות בלצ'ה ובתקשורת מנסים לפתור את התעלומה במקביל לחקירת המשטרה. על שלושה חשודים בעלי אותו שם, גופה מוטלת על המדרגות וזעקה שכל השכנים שמעו

לואיס סוארס בוכה במסע"ת הפרידה שלו מברצלונה/חשבון הטוויטר של ברצלונה

במשטרת איטליה משוכנעים שהם קרובים לפיצוח הרצח של שופט הכדורגל דניאלה דה סנטיס, ובת זוגו אלאונורה מנטה, מוקדם יותר השבוע. הפרשה הזו זעזעה את דרום איטליה וכרגע נראה שאין קשר בין הרצח הכפול להיותו של דה סנטיס שופט.

דה סנטיס שהיה בן 33 במותו, נחשב לאחד השופטים הבכירים בליגה השלישית באיטליה והיה מיועד לעלות לסגל של שופטי הסרייה B. הוא ומנטה נמצאו מתים בביתם שבלצ'ה ביום שלישי. גופתו של השופט הייתה מוטלת על המדרגות שמובילות לדירה, בעוד גופתה של בת זוגו הדוגמנית הייתה בתוך הבית. ההתאחדות האיטלקית כבר קבעה שבסוף השבוע זכרו של יכובד בדקת דומייה.

עדי ראייה סיפרו לחוקרים שהם ראו אדם נמלט מהמקום בריצה מהירה כשהוא אוחז בסכין, לבוש בגדים שחורים ועל גבו תיק צהוב. כמה מהם הוסיפו שהם שמעו את אלאונורה זועקת "לא אנדראה! לא!" לפני שהיא ככל הנראה נדקרה. אבל למי היא התכוונה? בסיפור יש לא פחות משלושה גברים בשם אנדראה, שהראשון ביניהם הוא השכן של השניים שמשמש כרגע כעד המרכזי בפרשה.

בינתיים התקשורת האיטלקית מנסה לדלות מידע מחדרי החקירות ומעניקה לקוראים הסקרנים פיסות מידע שחלקן מוכחשות באופן נמרץ על ידי דוברות המשטרה. כך נוצר תסריט מורכב שכאילו לקוח ממוחם הקודח של תסריטאי סדרות פשע אמריקניות.

שופט הכדורגל דניאלה דה סנטיס ובת זוגו, אלאונורה מנטה שנרצחו. צילום מסך, צילום מסך
איזו טרגדיה. דה סנטיס ומנטה/צילום מסך, צילום מסך

לפי חלק מהדיווחים, המשטרה עצרה חשוד בן 37 ששמו אנדראה, שבעבר התגורר בעיירה בה נולדה וגדלה אלאונורה. האם הוא אנדראה המדובר? כלל לא בטוח, כי לפי "קוריירה דלו ספורט", לדוגמנית היה בעבר בן זוג בשם אנדראה, שלא קשור במאומה לאותו אנדראה שהכירה הדוגמנית הנרצחת.

כך או כך, מהחקירה הראשונית והממצאים הפורנזיים, עולה שדניאלה ואלאונורה הכירו את הרוצח. במקום לא היו סימני פריצה והמסקנה היא שהם פתחו לו את הדלת. אותו "אנדראה" תקף תחילה את הדוגמנית והשופט ניסה להגן עליה ונפצע. לאחר מכן הוא ניסה לברוח דרך המדרגות, אבל הרוצח השיג אותו ודקר אותו למוות.

בבית הדירות בו גרו השופט דה סנטיס ובת זוגו, היו מצלמות אבטחה ובנוסף היו עדי ראייה רבים שראו חלק מההתרחשות - גם אם לא את הרצח עצמו. במשטרת איטליה מעריכים שהרצח יפוענח בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully