וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הקול של טוטי: צעירה שנפצעה קשה בתאונה התעוררה מתרדמת אחרי 9 חודשים

29.9.2020 / 9:00

לניה מטילי ששהתה בתרדמת מדצמבר האחרון התעוררה הודות להקלטה של כוכב העבר. "היא חייכה אליי וחיבקה אותי, התחלתי לבכות", אמר טוטי שפגש אותה בבית החולים

שחקן רומא לשעבר פרנצ'סקו טוטי/צילום מסך

שחקן העבר פרנצ'סקו טוטי, הוא ללא ספק השחקן הגדול בתולדות רומא, אחרי שהיה חלק מהמועדון המפואר מבירת איטליה במשך 25 שנים. לאורך השנים, טוטי שימח וריגש אוהדים רבים מכל רחבי העולם, ולעתים לא רק על כר הדשא. הוא היה נוהג להפתיע אוהדים עם צרכים מיוחדים, לבקר צעירים המאושפזים בבתי חולים בעיר ועוד. אלא שעם כל הכבוד למאות, ואולי אלפי האוהדים ששימח באופן אישי במרוצת השנים, סיפורה של לניה מטילי, כדורגלנית צעירה בת 19 ששיחקה דווקא ביריבה העירונית לאציו, כל כך מדהים, שהוא כמעט בלתי נתפס.

בדצמבר האחרון, רגע לפני שנגיף הקורונה השתלט על העולם, נפגעה מיטלי בצורה קשה בתאונת דרכים שבה איבדה את חברתה הטובה. היא נכנסה לתרדמת ומאז טופלה בבית חולים מקומי. לפני מספר חודשים, הוריה החליטו לנסות ולבקש מהשחקן האהוב עליה מכולם, טוטי, להקליט משהו עבורה. הוא כמובן הסכים. "אל תוותרי, לניה", שלח טוטי בהודעה מוקלטת להוריה שהשמיעו לה את הדברים. "את תעברי את זה, כולנו איתך", אמר לה שחקן העבר שהבטיח לבקר אותה אם תתעורר.

ההקלטה המדוברת

View this post on Instagram

❤❤❤❤❤

A post shared by Ilenia Matilli (@ileniamatilli) on

מיד לאחר מכן, אחרי ששהתה בתרדמת כתשעה חודשים, מטילי התעוררה. אתמול טוטי עמד בהבטחה שלו והגיע לבקר את הצעירה בבית החולים, שם היא ממשיכה בשיקום אחרי התאונה הקשה. "היא חייכה אליי וחיבקה אותי, פשוט התחלתי לבכות", אמר טוטי לעיתונאים שהגיעו לסקר את האירוע המרגש. "התרגשתי מאוד לפגוש אותה, כשהיא תתאושש ותשוב לביתה, ניפגש שוב".

לניה עדיין לא יכולה לדבר, אך החיוך לא ירד מפניה לכל אורך המפגש, שארך כשעה וחצי. "אני מאושר ומודה לחברה הטוב של בתי שחשב על הרעיון הזה", אמר אביה של הצעירה. "בזכותו השמענו לבתי את ההקלטה. פרנצ'סקו הסכים מיד, הוא אדם מדהים עם לב ענק. כשדיברתי איתו בבית החולים זה הרגיש כאילו אני מדבר עם אחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully