וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: מסוט אוזיל הציע לשלם את שכרו של הקמע המפוטר - בתנאי שלא ישוחרר בעצמו

הקשר הגרמני של התותחנים שמרוויח 350 אלף ליש"ט לשבוע, ועדיין טרם שיחק העונה בליגה, צייץ את ההצעה המפוקפקת. באנגליה הגיבו בלעג

תקציר: אסטון וילה - ליברפול 2:7/ספורט 1

מחווה מרגשת או ניצול ציני של משבר הקורונה העולמי לרווח אישי? שחקנה של ארסנל מסוט אוזיל הכריז הערב (שלישי) בטוויטר כי ישלם את שכרו של ג'רי קוי, שמשמש כ"גאנרסאורוס" - הקמע במשחקי הבית של התותחנים - זאת לאחר שקוי פוטר מעבודתו לאחר 27 שנה. עם זאת, הקשר, שמרוויח 350 אלף ליש"ט לשבוע אצל הלונדונים, התנה את המעשה בכך שהוא עצמו יישאר כשחקן ארסנל ולא ישוחרר מהמועדון בו רשם במהלך העונה החולפת 18 הופעות בלבד ושער אחד כשהעונה עדיין טרם שיחק.

"הייתי מאוד עצוב כששמעתי על כך שג'רי קוי, המוכר יותר כגאנוסאורוס - הקמע הנאמן שכל כך מזוהה עם המועדון - פוטר מעבודתו לאחר 27 שנים", כתב מסוט אוזיל בטוויטר. "על כן, אני מציע לממן את שכרו של הבחור הירוק כל עוד אני שחקן ארסנל, זאת כדי שג'רי יוכל לשמוח על העבודה שהוא כה אוהב".

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
מחווה מרגשת או ניצול ציני? אוזיל/רויטרס

פייר מורגן, מגיש חדשות, עיתונאי בכיר ואוהד ארסנל ידוע הגיב בלגלוג להצעה של קשר נבחרת גרמניה לשעבר וצייץ: "בלעדי: מסוט אוזיל עדיין שחקן ארסנל". עם היוודע על פיטוריו של קוי, מורגן עצמו היה מי שהוביל את האוהדים שיצאו נגד ההחלטה, כשגם פייר אמריק אובמיאנג ומיקל ארטטה קיבלו פניות ממורגן שנלהב להשיב את משרתו של הקמע האהוב. עם זאת, מההצעה של אוזיל כאמור, מורגן פחות התלהב. מטעם התותחנים אגב, נמסר כי "גאנרסאורוס לא נכחד ועוד ישוב לפעילות כשהאוהדים יורשו לשוב ליציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully