וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: לוחם MMA הציל ילדה בת 4 מניסיון חטיפה באמצע מסעדה. צפו

4.10.2020 / 11:31

צפו בסרטון הוויראלי: צעיר מדרום אפריקה ניסה לחטוף ילדה מזרועות אמה באמצע היום. לרוע מזלו, במקום נכח אמן לחימה אמיץ במיוחד. זה נגמר במעצר ועם הרבה מאוד דם

לוחם MMA ג׳יו ג׳יטסו מציל ילדה מניסיון חטיפה בדרום אפריקה/צילום מסך

דרום אפריקה עדיין סוערת בעקבות הסרטון המטורף שהתפרסם בימים האחרונים, בו נראה צעיר בן 24 מנסה לחטוף ילדה בת 4 ממסעדה ביוהנסבורג, לעיני מצלמות האבטחה.

בסרטון נראית משפחה בת שלוש נפשות - אם עם שתי בנותיה, אחת מהן בת ארבע - יושבות בחלק החיצוני של מסעדה מקומית בעיר יוהנסבורג, כשלפתע מגיח צעיר, קופץ מעל הגדר ומנסה לחטוף את הילדה הקטנה אל מול עיניה של אמה. למזלה, בשולחן הסמוך נכח דישאל סוקו, שהוא גם לוחם חובבן העוסק ב-MMA וג'יו ג'יטסו ברזילאי. סוקו לא חשב פעמיים; הוא זינק על הצעיר בזמן שהוא אוחז את הילדה בידיו, וניסה לשחרר אותה מידיו. הוא משך אותו לאחור, נשכב על הרצפה ונעל אותו בחניקה אחורית במשך כדקה, עד שאזרחים נוספים סייעו לו להשתלט עליו עד להגעת המשטרה.

המשטרה שהגיעה למקום עצרה את הצעיר, שבסרטון נוסף שעלה לרשת נראה ממלמל מספר מילים לא ברורות כשהוא אזוק ומרותק לרצפה, אחרי שחטף מהלומות מסוקו ומאזרחים נוספים ששהו במסעדה באותן דקות. הוא מואשם בניסיון חטיפה ומשפטו צפוי להיפתח בדרום אפריקה בחודשים הקרובים.

בינתיים סוקו הפך לגיבור ענק במדינתו, והעניק ריאיונות לאינספור גופי תקשורת על המקרה. "כשאני נזכר במקרה, אני לא מאמין שעשיתי את זה", אמר סוקו. "ישבתי במסעדה עם אבא שלי, כשלפתע הוא אמר לי לשים עין על הצעיר שמתקדם למסעדה, הוא טען שהוא נראה לו חשוד. לפתע הוא התחיל לרוץ וקפץ מעל הגדר. לא חשבתי פעמיים וברגע שהוא אחז בילדה, תפסתי אותו ולקחתי אותו לקרקע. למזלי, יש לי המון ניסיון בעולם אומנויות הלחימה, ובג'יו ג'יטסו בעיקר. מה שרואים בסרטון הוא ניסיון של שנים שהתנקז לפעולה אחת, שארכה פחות מדקה. אני שמח שהצלחתי להגיב בזמן".

החשוד לאחר המעצר

"רבים שאלו אותי איך הגבתי כל כך מהר", הוסיף סוקו. "אני מסביר להם שחלק בלתי נפרד מעולם אומנויות הלחימה, הוא לדעת לקרוא סיטואציות ותמיד להיות מוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully