וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי לא הופיעה למשחק, יובנטוס זכתה בניצחון טכני

עודכן לאחרונה: 4.10.2020 / 22:34

מחזיקת הגביע הודיעה כי שחקניה בבידוד, האלופה המתינה 45 דקות עד לביטול הרשמי. אטאלנטה הביסה 2:5 את קליארי, גם מילאן מושלמת, אימובילה הורחק מול אינטר

תקציר הניצחון של אברטון על ברייטון/באדיבות ספורט1

המחזור השלישי בסרייה A האיטלקית נמשך היום (ראשון). אחרי שנאפולי סורבה לעלות על מטוס לטורינו לקראת משחק החוץ נגד יובנטוס בגלל חשש להדבקה המונית בקורונה, המשחק המרכזי אמור להתבטל. בפתיחת היום הביסה אטאלנטה הלוהטת את קליארי 2:5 ומילאן נצמדה אליה עם מאזן מושלם אחרי 0:3 על ספציה, בעוד אינטר נעצרה עם 1:1 מול לאציו.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. רויטרס
גם הוא מחכה. ג'אנלואיג'י בופון/רויטרס

יובנטוס - נאפולי (לא שוחק, 0:3 טכני)

כצפוי, מחזיקת הגביע לא הגיעה למשחק בטורינו והודיעה כי שחקניה נמצאים בבידוד בעקבות האבחון של פיוטר ז'לינסקי ואליף אלמאס כחיוביים לקורונה. יובנטוס פרסמה הרכב רשמי כשעה לפני המשחק, אבל השחקנים לא עלו אפילו להתחמם והמתינו 45 דקות, עד שהוכרז על ניצחון טכני.

נשיא יובנטוס אנדראה אניילי אמר: "אנחנו זקוקים להבהרות, יש פרוטוקול ברור למקרים כאלה. היה ברור שיהיו מקרים בודדים של הידבקויות בקבוצות, ואז עובדים לפי ההנחיות. אנחנו גילינו שני חיוביים לקורונה במועדון שלנו, אז באופן טבעי כולנו נכנסנו לבועה כדי שנוכל להיות כאן הערב. אני לא יודע אם נאפולי פעלה באותה צורה".

בינתיים מחוץ לסן פאולו התנוססה כרזה של אוהדי נאפולי: "הווירוס האמיתי נקרא יובנטוס, כל טורינו זקוקה לחיטוי".

שחקן אטאלנטה אלחנדרו פאפו גומס. GettyImages
שוב מצא את הרשת. פאפו גומס/GettyImages

אטאלנטה - קליארי 2:5

הקבוצה הכי לוהטת באירופה עשתה זאת שוב: אחרי שתי רביעיות בשני המחזורים הראשונים של העונה, הפעם אטאלנטה התעלתה על עצמה כשפירקה את קליארי 2:5, והיא כבר עם 13 שערי זכות אחרי שלושה מחזורים. ולראשונה בתולדותיה, היא גם מושלמת אחרי שלושה מחזורים.

לואיס מוריאל כבש את הראשון כבר בדקה השביעית, אחרי שחוסה פלומינו הותיר אותו לבד מול השוער עם מסירת ענק. דייגו גודין הוותיק כבש את שער הבכורה שלו עבור קליארי בדקה ה-24 עם נגיחה אופיינית, ואיזן ל-1:1, שהחזיק בדיוק חמש דקות. פאפו גומס, השחקן הכי לוהט של אטאלנטה, קיבל את הכדור מחוץ לרחבה בדקה ה-29, ובעזרת בעיטה חדה לפינה החזיר את היתרון לקבוצתו. מריו פשאליץ' כבש את השלישי בדקה ה-37 ודובאן ספאטה את הרביעי בדקה ה-42 אחרי מבצע אישי נאה. זו'אאו פדרו צימק ל-4:2 בדקה ה-52, ואת התוצאה קבע סם לאמרס ההולנדי שהרשית בדקה ה-81 אחרי תרגיל יפהפה בתוך הרחבה.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו פוגע ללא כדור בשחקן אינטר ארתורו וידאל. רויטרס
נכנע לפרובוקציה והורחק. צ'ירו אימובילה פוגע בארתורו וידאל/רויטרס

לאציו - אינטר 1:1

הנראזורי נפרדו מהמאזן המושלם שלהם, למרות 21 דקות אחרונות עם יתרון מספרי אחרי הרחקתו של מלך השערים צ'ירו אימובילה. לאוטרו מרטינס השתחרר נהדר משני שחקני הגנה ובעט לרשת בדקה ה-30 אחרי מסירה של איבן פרישיץ', אבל אינטר איבדה את היתרון אחרי הרמה של הבלם פרנצ'סקו אצ'רבי ונגחה של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' בדקה ה-55. לאציו, שחטפה רביעייה מאטאלנטה במשחק הקודם, הצליחה להימנע מהפסד נוסף אחרי שאימובילה פגע בפניו של ארתורו וידאל והורחק בדקה ה-69. סטפנו סנסי האורח הורחק בדקה ה-86.

רפאל לאאו שחקן מילאן. GettyImages
מילאן נשארה מושלמת. רפאל לאאו/GettyImages

מילאן - ספציה 0:3

עם ההרכב הכי צעיר שלה (ממוצע גילאים של 22 שנים ו-287 ימים) מאז שהחלה המדידה של אופטה ב-2004/05, מילאן שמרה על מאזן מושלם ונצמדה לאטאלנטה המוליכה כשהיא עדיין ללא ספיגה העונה. ספציה החזיקה מעמד 57 דקות, עד שרפאל לאאו המשיך פנימה כדור חופשי של הקאן צ'לחנוילו. תאו הרננדז ירה פנימה בדקה ה-76 ולאאו השלים צמד בחלוף שתי דקות.

משחקים נוספים

בנבנטו - בולוניה 0:1
לבנבנטו: ג'אנלוקה לפאדולה (66)

פארמה - ורונה 0:1
לפארמה: יסמין קורטיץ' (1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully