וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסל הייסטר: "אנשים חולמים להצטלם עם מסי או רונאלדו, אני אשחק נגדם"

2.10.2020 / 11:01

אקס בית"ר ירושלים עלה עם פרנצווארוש לשלב הבתים של ליגת האלופות: "10,000 אוהדים חיכו לנו מחוץ לאצטדיון אחרי העלייה". המגן מספר על המאמן רברוב ("כמו אלוהים כאן") על החלום לשחק בנבחרת קרואטיה ולא שוכח לשלוח ד"ש לאקסית מהבירה. ריאיון

אוהדי פרנצווארוש חוגגים העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות/יוטיוב

בגיל 28 מרסל הייסטר רשם את ההישג הגדול בקריירה שלו. ביום שלישי ביום שלישי נפרדה פרנצווארוש ב-0:0 ביתי ממולדה הנורבגית ואחרי שהמשחק הראשון בחוץ הסתיים ב-3:3, היא עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם הראשונה מאז עונת 1995/96, לפני 25 שנה. "חגגנו יומיים, אבל חייבים לרדת לקרקע", מספר אקס בית"ר ירושלים בריאיון לוואלה! ספורט, "הייתה שמחה אדירה, זו הגשמת חלום אישי וגם קבוצתי. עברנו קבוצות קשות במשחקים קשוחים אבל היינו טובים יותר ומגיע לנו".

אתמול אלופת הונגריה הוגרלה לבית ז', בו היא תפגוש את ברצלונה, יובנטוס ודינמו קייב והמגן הגרמני-קרואטי אמר: "זה מטורף. אנשים רוצים לפגוש את מסי או רונאלדו רק כדי להצטלם איתם, אבל אני מגשים חלום ואשחק נגד שניהם. לפני ההגרלה רציתי שנקבל את ברצלונה. מסי הכי גדול מבחינתי, אבל לקבל את שניהם? אי אפשר לבקש יותר מזה. כמובן שנעשה הכי כדי להקשות עליהם".

שחקן פרנצווארוש, מרסל הייסטר. GettyImages
"לקבל את שניהם? אי אפשר לבקש יותר מזה". הייסטר/GettyImages

עוד לפני ההעפלה, פרנצווארוש הדיחה בזו אחר זו את דיורגרדן, סלטיק ודינמו זאגרב. "בדינמו זו הייתה סוג של נקמה כי בעונה שעברה היא ניצחה אותנו 0:4 בהונגריה והדיחה אותנו", אומר הייסטר, "יש לי הרבה חברים אוהדים שלה שהיו עצבניים מאוד. אחרי ההדחה פיטרו שם את המאמן ויש שם בלגן גדול. גם מול סלטיק היינו טובים יותר. נגד מולדה קצת הסתבכנו אחרי שכבר הובלנו 0:2 במשחק החוץ והיא עשתה מהפך, אבל למזלנו השווינו בפנדל. במשחק הבית רצינו לכבוש שער מהיר ולא הצלחנו. בחצי השעה האחרונה כבר שמרנו על התוצאה וב-10 הדקות האחרונות רק העפנו כדורים, לא חשבנו על כלום, רק לעלות לשלב הבתים".

מי שמאמן את הייסטר הוא חלוץ העבר סרגיי רברוב, שיפגוש בשלב הבתים את דינמו קייב בה שיחק בהצלחה גדולה שנים ארוכות. "הוא כמו אלוהים כאן, מתים עליו", אומר הייסטר, "הוא מאמן ברמה מאוד גבוהה, יורד לפרטים הכי קטנים ובצורה מכובדת עוזר לך ללמוד ולהתקדם. צירפו מגן בוסני צעיר על העמדה שלי, שחקן נבחרת, יש תחרות בריאה וזה דבר חשוב. יש שני שחקנים על כל עמדה ורברוב עושה את זה כדי להוציא מכולם את המקסימום. הוא צירף שני שחקנים משחטאר דונייצק, שחקנים רוצים להגיע בזכות השם שלו. הוא לא יישאר כאן הרבה, יש לו הצעות מדהימות ובאיזשהו מקום הוא כבר הגיע לטופ עם פרנצווארוש. בשנה שעברה עלינו לשלב הבתים של הליגה האירופית ועכשיו הצ'מפיונס. יהיה לו קשה לסרב להצעות מליגות בכירות יותר".

בווידאו: אוהדי פרנצווארוש חוגגים עלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות/יוטיוב

איך זה לשחק ללא קהל?

"קשה מאוד. עם קהל היינו עולים הרבה יותר בקלות. דיברנו אחרי זה על האווירה שהייתה יכולה להיות בתוך האצטדיון אם אפשר היה להכניס קהל. לשמחתנו, 10,000 איש הגיעו וחיכו בחוץ. שמענו אותם כל המשחק וזה דחף אותנו. בסיום יצאנו אליהם והייתה חגיגה גדולה. מגיע להם".

יש לך אפשרות לשחק בנבחרת הונגריה?

"לסבתא שלי יש אזרחות הונגרית וזה מאפשר לי לשחק כאן כמקומי ולא כזר, אבל לשחק בנבחרת הונגריה ייקח עוד שנים. יש סיכוי יותר טוב שאוזמן לנבחרת קרואטיה. ניקו קובאץ' דיבר איתי כשהוא אימן את הנבחרת, אבל זה לא הסתדר. גם עכשיו יש דיבורים שאוזמן, אבל נמתין ונראה. כרגע אני מתרכז רק בפרנצווארוש".

זאת השנה האחרונה בחוזה שלך

כן, אבל רוצים שאחתום על חוזה חדש בקרוב ואשאר כאן בשנים הבאות. בשנה שעברה היו לי הצעות מדהימות, בין היתר מלודוגורץ. נראה לי שהפעם אעבור מפרנצווארוש רק לליגה יותר בכירה. כרגע זה מועדון גדול שעושה דברים גדולים וזאת זכות להיות חלק ממנו".

קיבלת ברכות גם מישראל?

"בלי סוף, זה כיף שזוכרים אותך, מעלים סרטונים שלך ומברכים. הייתה לי תקופה מצוינת בבית"ר ירושלים ובזכותה בעצם הגעתי לפרנצווארוש. אני תמיד זוכר את זה, זה חלק מהדרך שלי בחיים. בשנתיים האלה היו מספר שיחות עם בית"ר על האפשרות שאחזור, אבל זה לא הסתדר. בכדורגל אי אפשר לדעת, אולי בעתיד עוד אשוב, אני תמיד אשמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully