וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "היה משחק אחר אם היו כאן השחקנים עם הקורונה"

1.10.2020 / 0:04

מאמן מכבי תל אביב הסביר את ההרחקה שלו ("יש רגשות"), התמקד בחיסורים וטען: "בימים הקרובים נודיע על העברות". גולסה: "מתנחמים בליגה האירופית"

אימון הבכורה של ערן זהבי פ.ס.וו איינדהובן/אתר רשמי

מכבי תל אביב נפרדה הערב (רביעי) מחלום ליגת האלופות, אבל תמשיך לשחק במפעלי אופ"א כשתוגרל ביום שישי (14:00, ספורט 1) בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים הצליחו לתת פייט לרד בול זלצבורג למרות הרכב טלאים וללא 11 החיוביים לקורונה, אבל בסופו של דבר הפסידו 3:1 באוסטריה (5:2 בגומלין) ויסתפקו כאמור במפעל המשני.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב מקבל כרטיס צהוב. GettyImages
"הגבתי כי לדעתי לא היה פנדל". גאורגיוס דוניס עם השופט/GettyImages

המאמן גאורגיוס דוניס, שספג שני כרטיסים צהובים והורחק לאחר הפנדל שנפסק לחובת מכבי תל אביב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אמר בסיום: "בכדורגל לפעמים יש רגשות. הגבתי כי לדעתי לא היה פנדל. אבל זה קורה בכדורגל לפעמים".

עוד הוסיף המאמן: "אנחנו מנסים לבנות קבוצה טובה צעד אחרי צעד. היו לנו הרבה בעיות בגלל הקורונה ולא היינו יכולים לשחק בסגל מלא, אבל אני גאה בשחקנים שלי שנלחמו כיחידה מאוחדת. מאוד חשוב שיהיה לנו סגל מלא עכשיו ונוכל להתכונן כמו שצריך. אני חושב שזה היה משחק אחר אם היו כאן כל השחקנים עם הקורונה, אבל זה המצב ואנחנו חייבים לקבל אותו. אני מברך את זלצבורג שהיא קבוצה טובה מאוד".

על חיזוק אפשרי: "זה לא הזמן לדבר על זה עכשיו. בימים הקרובים נודיע על ההעברות שלנו. יש הרבה שחקנים עם איכויות טובות, יש כאן שחקנים צעירים שצריך לעזור להם. הם עברו התנסות טובה".

עוד בוואלה!

פלייאוף האלופות: מכבי תל אביב הודחה אחרי הפסד 3:1 בזלצבורג

לכתבה המלאה
עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. רויטרס
"חלמתי להבקיע שערים כאלה בליגת האלופות". עדן קארצב/רויטרס

עדן קארצב אמר: "חלמתי להבקיע שערים כאלה בליגת האלופות ואני שמח שכבשתי, אבל מאוכזב מאוד מהתוצאה ומהדרך בה נגמר המשחק. אנחנו כבר עם הפנים לליגה האירופית ואני מקווה שנעשה את העבודה שם. אני מרגיש שלקחתי את ההזדמנות בשתי ידיים, אני מודה לצוות שנתן בי את האמון בשני המשחקים האלה ומאמין שהוכחתי שמגיע לי לשחק כאן. הרגשתי אחרי השער שלי שאנחנו יכולים לעלות לשלב הבא, אבל עכשיו אני מאוכזב. פערי הרמות היו גדולים, חסרו לנו 12-10 שחקנים שהיו משמעותיים מאוד, אבל אני שמח ומרוצה ממה שעשינו פה ביחד וכל השחקנים שנתנו פה את הלב והנשמה. השער שלי התחיל מגולסה ומחילוץ שלו. כולם אומרים לי באימונים שאבעט, האמנתי בעצמי ובעטתי את הבעיטה הראשונה, זה חזר אליי והרגשתי בתוכי שיש בי גל שמישהו דוחף אותי לתוך השער. בעטתי לשער ונכנס".

אייל גולסה סיכם: "במחצית הראשונה התקשינו מול זלצבורג, אבל אני חושב שבמחצית השנייה השתחרר לנו, היינו יותר פתוחים והגענו למצבים טובים. סבלנו מחוסר מזל עם פנדל במשחק הראשון וגם היום היינו יכולים להימנע מזה, אבל זה הכדורגל ואנחנו צריכים להמשיך קדימה. אני מאמין שבלי הקורונה זה היה אחרת. זה לא ההרכב האידיאלי של מכבי תל אביב. עשינו את המקסימום ואני גאה בשחקנים. אנחנו מתנחמים בבתים של הליגה האירופית, נגיע לשם כשאין לנו מה להפסיד ואני מקווה שייהנו ממכבי תל אביב שייראו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully