וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק גאסול צפוי לעזוב את הראפטורס ולהצטרף לברצלונה

באירופה וארצות הברית מדווחים כי הסנטר הותיק צפוי לעזוב את הקבוצה עמה זכה באליפות ב-2019 ולשוב לקבוצת נעוריו. שאראס: "אם ישנו סיכוי - נלך על זה"

אוהדי מיאמי היט חוגגים את העלייה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

האם ברצלונה בדרך לסגור שוב את ההעברה של הקיץ ביורוליג? על פי דיווחים גם באירופה וגם בארצות הברית הסנטר שזכה ב-2019 באליפות ה-NBA עם טורונטו ראפטורס צפוי לעזוב את קבוצתו ולחתום בברצלונה. כזכור, בקיץ שעבר החלימו הקאטלנים את ניקולה מירוטיץ' בהחתמה שנראתה כשוברת שוויון בכל הקשור למאזן הכוחות ביורוליג.

"דיברנו עם מארק גאסול", הודה מאמן הבלאגורנה שרונאס יאסיקביצ'יוס. "מה שחשוב מבחינתנו כרגע זה לא למהר ולנסות לזרז את התהליך. אם ישנו סיכוי אמיתי לממש את העסקה - נלך על זה". הקבוצה צפויה לפתוח מחר (חמישי) את עונת היורוליג במשחק מסקרן מול צסק"א מוסקבה. ברצלונה שיחקה עד כה שלושה משחקים בליגה הספרדית, בה עדיין טרם הפסידה.

שחקן טורונטו ראפטורס מארק גאסול. GettyImages
ישלים את המעבר של הקיץ בכדורסל האירופי? מארק גאסול/GettyImages

מארק גאסול, בן 35, בוגר מחלקת הנוער של ברצלונה, אצלה ערך הסנטר את הופעת הבכורה שלו בבוגרים. ב-2007 נבחר במקום ה-48 בדראפט על ידי הלייקרס וב-2008 הועבר לממפיס גריזליס, שם שיחק 11 עונות. ב-2019 עבר השחקן לטורונטו ראפטורס, עמה זכה באליפות ה-NBA. ב-2013 הוכתר לשחקן ההגנה של העונה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully