וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס ניצחו 107:117 את דנבר ועלו לגמר ה-NBA לראשונה מאז 2010

הצגה גדולה של לברון ג'יימס עם 38 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים סידרה ללייקרס ניצחון נוסף על הנאגטס וקבעה 1:4 בסדרה. אנתוני דייויס הוסיף 27 למרות שסחב פציעה, 20 של יוקיץ' וגרנט לא הושיעו את הנאגטס. היריבה בגמר: מיאמי או בוסטון

שחקן גולדן סטייט קליי תומפסון באימון מלא ראשון מאז הפציעה/אתר רשמי

אחרי בצורת של 10 שנים, לברון ג'יימס החזיר את הלייקרס לארץ המובטחת. הצהובים-סגולים העפילו הבוקר (ראשון) לגמר ה-NBA לראשונה מאז 2010, אחרי שגברו 107:117 על דנבר והשלימו ניצחון 1:4 בגמר המערב, עם עוד הצגה גדולה של קינג ג'יימס, שעלה לגמר בפעם העשירית ב-17 שנות קריירה.

כהרגלו בקודש, ג'יימס שוב הגיע בשיאו למשחק על העפלה לשלב הבא. הוא רשם את הטריפל דאבל ה-27 שלו בפלייאוף - שלוש פחות משיאן כל הזמנים מג'יק ג'ונסון - קלע סלי מומנטום, ודאג להבטיח את הניצחון של הלייקרס כשדנבר חזרו מבור גדול. בזמן שאנתוני דייויס שיחק כשהוא סוחב פציעה מהמשחק הקודם, לברון לקח על עצמו עוד יותר מהרגיל. זה הסתיים עם 38 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

מנגד, הנאגטס שכבר מחקו פעמיים בפלייאוף פיגור 3:1, כבר נאלצו להתמודד עם יותר מדי. במהלך המשחק התברר שג'מאל מארי משחק עם פציעה, ואם לא די בכך ניקולה יוקיץ' נקלע לבעיית עבירות במחצית הראשונה שעזרה ללייקרס לפתוח יתרון דו ספרתי.

לברון ג'יימס חוגג העפלה לגמר ה-NBA. GettyImages
האליפות מתקרבת. לברון והלייקרס חוגגים בסיום/GettyImages

אחרי הפתיחה הדומיננטית של הלייקרס, נראה היה שברבע השלישי הם כבר כמעט שוברים סופית את הנאגטס. היתרון צמח ל-15, אבל אז התעורר דווקא ג'רמי גרנט והחזיר את דנבר לעניינים לאט לאט. הבעיה היתה שבכל פעם שהנאגטס קיבלו חיים מחודשים, הלייקרס הרגו להם את המומנטום. רגע לפני סיום הרבע השלישי דנבר השוותה, אבל אנתוני דייויס הגיב בשלשה גדולה. אחר כך צלף עוד שלשה גדולה, כשלברון ג'יימס קולע שמונה נקודות רצופות ומוביל עוד מיני-בריחה ליתרון דו ספרתי.

הנאגטס עוד ניסו בשארית כוחותיהם לעשות עוד קאמבק, אבל זה כבר היה מעט מדי ומאוחר מדי. מלבד התצוגה המופתית של לברון, הלייקרס קיבלו גם 27 נקודות מאנתוני דייויס, שינצל היטב את המנוחה הארוכה יחסית שמחכה ללייקרס כעת כדי להתאושש מהפציעה שהוא סוחב. גם דני גרין ואלכס קארוסו הגיעו לספרות כפולות וסיימו עם 11 כל אחד.

עוד בוואלה!

שרביט הקסם: לברון ג'יימס מעביר את המושכות לאנתוני דייויס, וזה מפחיד

לכתבה המלאה
ג'מאל מארי, דנבר נאגטס, עם המאמן מייק מאלון. GettyImages
הפעם זה כבר היה יותר מדי. ג'מאל מארי ומייקל מאלון/GettyImages

את הנאגטס הובילו ניקולה יוקיץ' וג'רמי גרנט עם 20 כל אחד, כשג'מאל מארי מתקשה להתעלות בשל הפציעה שסחב, וגם בשל ההגנה ההדוקה של לברון ג'יימס בחלקים מהמשחק. מארי סיים עם 19 נקודות ו-8 אסיסטים, גם מול פילסאפ היה לא רע עם 13, ולמרות ההדחה, דנבר יוצאת מהפלייאוף עם המון כבוד והרבה תקוות לעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully