וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות במכבי תל אביב לקראת בדיקה נוספת, דן גלזר לא יוכל לטוס לזלצבורג

עודכן לאחרונה: 26.9.2020 / 14:30

הקבוצה תעבור בדיקת קורונה נוספת לקראת הגומלין מול זלצבורג ברביעי, קנדיל, בלטקסה, בן חיים וחוזז מועמדים להחליף את דוידזאדה. הקשר המצטיין לא ייצא עם הקבוצה לאוסטריה. הצהובים הנחיתו קשר בן 19 במטרה להשאילו לעונת התרשמות בבית"ר תל אביב/בת ים

אימון מכבי תל אביב לפני זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בצל כמות של עשרה שחקנים החיוביים לקורונה, ממשיכה מכבי תל אביב בהכנות לקראת הגומלין בזלצבורג ביום רביעי. המאומת האחרון שהתקבל הוא אופיר דוידזאדה שלא יוכל ליטול חלק במשחק. מחר (ראשון) בבוקר תקיים הקבוצה בדיקת קורונה נוספת והמאמן גאורגיוס דוניס ימתין לתוצאותיה במתח כדי לדעת באיזה הרכב הוא יכול לעלות ביום רביעי. בשלב הזה ובהנחה שלא יימצאו מאומתים נוספים, יחסר דוניס ביחס להרכב שפתח במשחק הראשון בארץ את דוידזאדה אבל הוא יקבל את מאור קנדיל שחוזר מצהובים ויכול לשחק על קו שמאל למרות שהוא מגן ימני. בנוסף יקבל היווני גם את שחר פיבן שחזר לאימונים מלאים אחרי כמעט חודשיים ולאור המחסור בשחקנים הוא עשוי לטוס עם הקבוצה לאוסטריה ולהתלבש למשחק.

דן גלזר לא יוכל לעבור את בדיקת הקורונה ביחד עם כל השחקנים. למרות שמחר יהיה היום העשירי לבידוד של גלזר ועל אף שהוא אינו חש בתסמינים, נוהל היציאה של משרד הבריאות מבידוד אחרי שנמצאת מאומת, מחייב כעת לספור 13 ימים ועבור הקשר זה יהיה רק ביום רביעי הקרוב כשהקבוצה כבר תהיה באוסטריה . בכל הקשור לנבחרת ישראל, גלזר אמנם יוכל לצאת מבידוד בעוד ארבעה ימים, אבל כדי לטוס עם הנבחרת לסקוטלנד הוא יהיה חייב לעבור בדיקה לקורונה שתוצאותיה יהיו שליליות ולעתים לוקח לגוף שהיה חיובי לקורונה יותר מ-13 ימים כדי לתת בדיקה שלילית ומכאן שהנסיעה שלו עם הנבחרת למשחק החשוב בגלזגו עדיין בסימן שאלה גדול. לגבי דור פרץ, יונתן כהן ואבי ריקן שגם משתייכים לסגל הנבחרת, רק בשבת הבאה הם יוכלו לצאת מבידוד וכמו במקרה גלזר יהיו חייבים לעבור בדיקה שתוצאותיה שליליות כדי לצאת לסקוטלנד למשחק שיהיה ב-8 באוקטובר.

מאור קנדיל שחקן מכבי תל אביב מול דינמו ברסט. ברני ארדוב
מכיר גם את עמדת המגן השמאלי. קנדיל/ברני ארדוב

המאמן יצטרך להחליט את מי להעלות בהרכב במקום דוידזאדה ויש לו כמה אופציות. בהנחה שהוא ימשיך במערך שלושת הבלמים יוכל היווני להעלות את קנדיל שאמנם משחק כמגן ימני, אבל בעבר כבר שיחק כמגן שמאלי במכבי תל אביב. כמו כן יכול דוניס להעלות על קו שמאל שחקן יותר התקפי כמו טל בן חיים שנכנס טוב כמחליף במשחק הראשון או אפילו את מתן חוזז שבעצמו חזר מפציעה ממושכת ויכול לרוץ על הקו. אופציה נוספת היא מעבר לקו של ארבעה בהגנה ואז לעלות עם מתן בלטקסה כמגן שמאלי במקום בלם שמאלי בשלושה בלמים.

מכבי תל אביב תמריא רק ביום שלישי בבוקר לאוסטריה אחרי שיהיו בידיה תוצאות הבדיקה שיעשו השחקנים.

דן גלזר לא יוכל לעבור מחר את בדיקת הקורונה ביחד עם כל שחקני מכבי תל אביב. למרות שמחר יהיה היום העשירי לבידוד של גלזר ועל אף שהוא אינו חש בתסמינים, נוהל היציאה של משרד הבריאות מבידוד אחרי שנמצאת מאומת, מחייב כעת לספור 13 ימים ועבור גלזר זה יהיה רק ביום רביעי הקרוב כשהקבוצה כבר תהיה באוסטריה ביום המשחק מול רד בול זלצבורג. בכל הקשור לנבחרת ישראל, גלזר אמנם יוכל לצאת מבידוד בעוד ארבעה ימים, אבל כדי לטוס עם הנבחרת לסקוטלנד הוא יהיה חייב לעבור בדיקה לקורונה שתוצאותיה יהיו שליליות ולעתים לוקח לגוף שהיה חיובי לקורונה יותר מ 13 ימים כדי לתת בדיקה שלילית ומכאן שהנסיעה שלו עם הנבחרת למשחק החשוב בגלזגו עדיין בסימן שאלה גדול. לגבי דור פרץ, יונתן כהן ואבי ריקן שגם משתייכים לסגל הנבחרת, רק בשבת הבאה הם יוכלו לצאת מבידוד וכמו במקרה גלזר יהיו חייבים לעבור בדיקה שתוצאותיה שליליות כדי לצאת לסקוטלנד למשחק שיהיה ב 8 באוקטובר.

מכבי תל אביב הנחיתה את הקשר האחורי רוואן הומאן בן ה-19 מדרום אפריקה, במטרה להשאילו לעונת התרשמות בבית"ר תל אביב/בת ים. אם הוא ירשים במיוחד באימונים עשויה להיות התפתחות והוא ישאר בסגל הצהובים שכרגע מונה רק שלושה זרים, אבל התכנון המקורי הוא להעבירו בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully