וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ראן הבטיחה עוד שבוע בפסגה, 1:1 דרמטי למארסיי

לפני הגרלת הבכורה שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, המוליכה נהנתה מנגיחה של עקרד, מספרת של גיראסי והקפצה של הונו ב-0:3 משכנע בסנט אטיין. סנסון (95) קבע 1:1 מול מץ

תקציר: הרטה ברלין - איינטרכט פרנקפורט 3:1/ספורט 1

ראן ממשיכה להרשים בפתיחת עונת 2020/21 בליגה הצרפתית ושמרה הערב (שבת) על המקום הראשון אחרי 0:3 משכנע בסנט אטיין. ליל פתחה את המחזור החמישי אמש עם 0:2 ביתי על נאנט והיא מדורגת שנייה. מארסיי תארח בהמשך את מץ.

נאייף עקרד שחקן ראן. GettyImages
שני שערים לבלם בחמישה משחקים. נאייף עקרד/GettyImages

סנט אטיין - ראן 3:0

חמישה ימים לפני שהיא מוגרלת לראשונה בשלב הבתים של ליגת האלופות, ראן הבטיחה לעצמה עוד שבוע בפסגה הצרפתית והנחילה לקבוצה של קלוד פואל הפסד בכורה. הבלם המרוקני נאייף עקרד נגח את השני שלו העונה בדקה ה-33, שוויון של ארנו נורדן נפסל בגלל נבדל קטן בדקה ה-47 ואחרי שש דקות חלוץ הרכש סרו גיראסי שלח מעין מספרת אל הרשת לאחר הרמה של רומן דל קסטיו. המחליף אדריאן הונו חתם עם הקפצה אלגנטית בדקה ה-90 אחרי בישול של ראפיניה.

ג'ונתן דייויד חלוץ ליל חוגג עם חבריו. רויטרס
ג'ונתן דייויד חוגג עם חבריו ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים/רויטרס

ליל - נאנט 0:2

המארחת השיגה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים והיא במקום השני עם 11 נקודות מ-15 אפשריות. האורחת נותרה עם ניצחון אחד בלבד וחמש נקודות. ליל עלתה ליתרון בדקה ה-43. בוראק אילמז בעט מקצה הרחבה, השוער אלבן לאפון הדף לא מספיק טוב וזה הגיע אל זקי צ'ליק, שהעביר רוחב לעבר ג'ונתן דייויד, זה פגע בשחקן ההגנה ניקולא פלואה והלך פנימה, 0:1. שער בכורה לרכש היקר בתולדות המועדון. אילמז כבש את השני מהנקודה הלבנה בדקה ה-85 וקבע את תוצאת המשחק.

מארסיי - מץ 1:1

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש הצליחה לחלץ נקודה דרמטית, לה לא היתה ראויה, כשמורגן סנסון איזן חמש דקות בתוך תוספת הזמן. איברהימה ניאנג כבש ראשון (71) עבור המארחת. מארסיי רושמת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully