וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הסגר: בית"ר ירושלים המתוסכלת תתארח באשדוד למשחק אימון

עודכן לאחרונה: 24.9.2020 / 18:36

בבירה אמרו: "בכל פעם מבטלים לנו משחקי ליגה, זה מטריף". במועדון מקווים שלא יהיו בעיות עם הנחתת אוקמפוס ומתאוסיניו

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

תסכול גדול בבית"ר ירושלים בעקבות הסגר שיחל החל ממחר (שישי, 14:00) והעובדה כי אימוני הקבוצה יופסקו. יש לציין כי שני משחקיה האחרונים של בית"ר נגד הפועל חדרה וקרית שמונה בוטלו בעקבות נדבקים בקורונה בקרב שחקני היריבה, כך שעד עתה ערכה הקבוצה משחק ליגה אחד בלבד, לפני כחודש נגד הפועל חיפה. הצהובים-שחורים יקיימו מחר משחק אימון נגד מ.ס. אשדוד בעיר הנמל והם מקווים להיכנס קצת לקצב רגע לפני הסגר.

דראפיץ' וברדה עובדים כבר שלושה שבועות עם השחקנים על השיטה החדשה ומשחק הלחץ והסגר הנוכחי עשוי לקחת את הקבוצה אחורה. שחקנים בקבוצה הוסיפו: "אנחנו מגיעים כל פעם יום יומיים לפני משחק ומבטלים, זה מטריף, רוצים לשחק כדורגל. מבינים את המצב, אבל מקווים שיידעו בהמשך להחריג ומנגד כל השחקנים ישמרו על מה שצריך".

סלובודן דראפיץ', שי ברדה, מאמני בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עדיין מחכים למשחק הבכורה. דראפיץ' וברדה/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

בבית"ר מקווים כעת כי לא יהיה בעיות עם הטיסה והכניסה של סנטיאגו אוקמפוס, שאמור לנחות בסוף השבוע, כמו גם עם כל הפרוצדורות הקשורות לויזה והנחתת הקשר הברזילאי מתאוסיניו.

במו"מ בין אנטואן קונטה לאולימפיאקוס ישנם קשיים ולכן העסקה עדיין לא נסגרה, כאשר בין בית"ר ליוונים יש הבנות עקרוניות בנוגע לסכום ההעברה.

אגב, עוד לפני שנודע על הידוק הסגר, ברדה ודראפיץ' הספיקו להראות לשחקנים וידאו מעט נוסטלגי של אלכסיס סאנצ'ס במדי ברצלונה, במשחק בו הקבוצה מובילה 1:5 לקראת סיום המשחק והצ'יליאני רץ 50 מטר אחורה לחלץ כדור אחרי שאיבד אותו וברקע קרלוס פויול מוחא לו כפיים: "ככה אנחנו רוצים אתכם" אמרו השניים לשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully