וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בדקה: איינבינדר ואזולאי בתמורה לכרטיסו של בואטנג

23.9.2020 / 21:50

האדומים בדקו אפשרות שבית"ר תממן את שכרם של השניים, אך הסיכויים לכך נמוכים. גם חנן ממן הוזכר כאופציה אם ישוחרר. במועדון עוקבים אחרי מצבו של ירדן שועה במכבי חיפה, אך עלותו יקרה

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

בהפועל תל אביב עושים מאמצים גדולים לצרף חלוץ לסגל, ולצורך כך הם צריכים לקצץ בשכר השחקנים. לפיכך, ראשי המועדון הודיעו לעומרי אלטמן על קיצוץ של 20% בשכרו. בנוסף, יש ניסיון להגיע להבנות עם לבאן קוטאליה על קיצוץ בשכרו או סיכום על עזיבתו.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים עם דן איינבינדר. ברני ארדוב
יעברו להפועל תל אביב בעסקה סיבובית? אזולאי ואיינבינדר/ברני ארדוב

כאמור, האדומים מחפשים חלוץ ישראל כשעל הפרק נמצאים גיא מלמד ושלומי אזולאי. במסגרת השיחות של הפועל תל אביב עם בית"ר ירושלים, האדומים בדקו אפשרות שבית"ר תממן את שכרם של דן איינבינדר ושלומי אזולאי ובתמורה היא תקבל את כרטיסו של עמנואל בואטנג אך הסיכויים לכך נמוכים כרגע. גם חנן ממן הוא אופציה מבחינת הפועל תל אביב, אם ישוחרר מבית"ר.

לפני הכול, הפועל תל אביב מנסה להגיע למצב שיהיה לה כסף כדי לצרף חלוץ. בקבוצה עוקבים כמו כולם אחרי מצבו של ירדן שועה במכבי חיפה. לכולם במועדון ברור ששועה יגיע רק אם מכבי חיפה תסכים להשתתף בשכרו או שהוא יסכים לשחק בשכר מופחת, אבל בכל מקרה אם תהיה אפשרות לשאול את שועה ללא תמורה לעונה הנוכחית, הפועל תל אביב תבדוק את האופציה.

אלא שבמצבה הכלכלי יהיה קשה מאוד לבצע מהלך של צירוף שחקן ב-200-150 אלף דולר לעונה ללא סיוע של קבוצות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully