וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה מאחורי הקלעים: אופ"א דרשה תשובות מיידיות מההתאחדות

24.9.2020 / 14:00

עוד לפני שהקבוצות המשתתפות במפעלים האירופיים ונבחרת ישראל הוחרגו מהסגר, הופעל לחץ כבד על אורן חסון. אופ"א התעקשה לקבל עד שעות הצהריים הבהרות בנוגע למשחקים המתוכננים בזירה הבינלאומית, ובסופו של דבר ההתאחדות ניצחה במירוץ נגד השעון והשיגה את האישור

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

עוד לפני שמשרד הבריאות ומשרד הספורט אישרו להחריג את פעילותן של מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ונבחרת ישראל בזמן הסגר, התחוללה דרמה של ממש מאחורי הקלעים.

מכיוון שבאופ"א ידעו שישראל נכסת לסגר מחר (שישי), אנשיה דרשו תשובות עוד היום בנוגע לשאלה האם הקבוצות הנציגות הישראליות יוכלו לשחק במפעלים האירופיים והאם ישראל תשחק נגד סקוטלנד ותארח את צ'כיה במסגרת ליגת האומות.

יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה חוגג, סינטאיהו סלליך שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. לילך וייס רוזנברג
האישור המיוחל הגיע אחרי שעות של לחץ. וילדסחוט מול סלליך/לילך וייס רוזנברג

כזכור, מכבי תל אביב אמורה להתארח אצל רד בול זלצבורג במשחק הגומלין של פלייאוף העלייה לליגת האלופות ביום רביעי, בעוד מכבי חיפה והפועל באר שבע מקוות להעפיל הערב לפלייאוף על העלייה לליגה האירופית, כשהן משחקות מול רוסטוב ומאת'רוול בהתאמה.

הדרמה היתה מאוד גדולה, ולכן הפעילו בהתאחדות בראשות היו"ר אורן חסון לחץ כבד על משרד הבריאות ומשרד הספורט, כדי למצוא עוד היום עד הצהריים תשובה לאופ"א.

זו הסיבה שהיה דחוף כל כך להחריג את הפעילות הבינלאומית של הכדורגל הישראלי במסגרת הסגר. בסופו של דבר האישור הושג, והקבוצות הישראליות יוכלו להמשיך להשתתף במפעלים האירופיים - למרות שפעילותן של יתר קבוצות ליגת העל הופסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully