וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר ניצחה 106:114 את לוס אנג'לס לייקרס וצימקה ל-2:1

הנאגטס בחיים: הלייקרס היו קרובים למהפך דרמטי אחרי שכבר היו בפיגור 20, אך מארי (28 ו-12 אסיסטים) ויוקיץ' (22 ו-10 ריבאונדים) התעוררו בדקות הסיום והשאירו את דנבר בעניינים בסדרת גמר המערב. גם גרנט בלט אצל המנצחת, טריפל דאבל ללברון מנגד

אוהד לוס אנג'לס קליפרס שורף גופיה של פול ג'ורג'/טוויטר

סדרת גמר המערב בין לוס אנג'לס לייקרס לדנבר נאגטס חזרה הלילה (בין שלישי לרביעי) לחיים, אחרי שניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי וחבריהם צימקו ל-2:1 עם ניצחון גדול, 106:114. הנאגטס ידעו שאף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור 3:0 בפלייאוף ועמדו במשימה על אף שכמעט איבדו יתרון של 20 נקודות בדקות הסיום.

אחרי רבע ראשון מאוזן, חזרה דנבר אחרת לרבע השני. היא נלחמה על כל כדור, קלעה זריקות קשות והקשתה מאוד על התקפת היריבה. היא גם באה על שכרה כשעמוק בתוך הרבע השלישי היא כבר הובילה בהפרש של 20 (77:97) והיה נראה שהסיפור די גמור.

עוד בוואלה!

ונסה בריאנט תובעת שוטרים בטענה שהפיצו את תמונות גופותיהם של קובי וג'יאנה

לכתבה המלאה

אלא שבדיוק ברגע הנכון, עם פתיחת הרבע המכריע, הלייקרס התעוררו, בראשות לברון ג'יימס ואנתוני דייויס כמובן, התעוררו. ריצת 6:21 צימקה את ההפרש לשלוש בלבד, כשלברון אף יכול היה לקבוע שוויון עם זריקה מחוץ לקשת, אך דנבר התעוררה בזמן ובדקות הסיום שוב הגדילה את ההפרש בדרך לניצחון מרשים במשחק השלישי בסדרה.

מארי שוב כיכב, הפעם עם 28 נקודות, 12 אסיסטים, 8 ריבאונדים ו-2 חטיפות. יוקיץ' הוסיף 22, 10 ו-5 אסיסטים וג'רמי גרנט עם שיא קריירה של 26 נקודות היה האקס פקטור של הנאגטס. מנגד, לברון סיים עם טריפל דאבל של 30, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים (היו לו גם 2 חטיפות ו-2 חסימות) ודייויס תרם 27 עם 2 ריבאונדים בלבד. צמד הכוכבים, ביחד עם קונטביוס קולדוול פופ וקייל קוזמה (12 ו-11 נקודות בהתאמה) היו היחידים שקלעו בספרות כפולות אצל המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully