וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס: "לברון הוא האיינשטיין של הכדורסל, הוא יהיה הגדול בכל הזמנים"

רכז העבר האגדי מהלל את כוכב הלייקרס: "מעולם לא ראינו שחקן כמוהו". גם ג'יילן רוז מנבא: "האליפות אצלו בכיס, ההשוואות לג'ורדן יגברו"

אוהד לוס אנג'לס קליפרס שורף גופיה של פול ג'ורג'/טוויטר

האם לברון ג'יימס בדרך להפוך לכדורסלן הגדול בכל הזמנים? הדיון הנצחי של ה-NBA מתעורר מחדש בעקבות מה שנראה לפחות בינתיים כמו המסע של כוכב הלייקרס לעבר אליפות רביעית בקריירה.

אמש (שני) התייחס לכך גם רכז העבר האגדי אייזאה תומאס, שבטוח בסיכוייו של קינג ג'יימס. באופן לא מפתיע, מהדיון הוא מסיר את יריבו המר מייקל ג'ורדן - שעדיין נחשב על פי רוב לגדול שחקני ה-NBA אי פעם.

"בינתיים קארים עבדול ג'באר הוא הגדול בכל הזמנים, אבל עד שלברון יסיים את הקריירה הוא יעקוף אותו", אמר תומאס ל"ספורטס אילוסטרייטד". "כבר היו שחקנים דומיננטיים בעבר, אבל מעולם לא היה שחקן שעושה הכול כמו לברון ג'יימס. והוא עושה את כל זה במשך 17 שנה".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. AP
הדיון הנצחי מתחיל שוב. לברון/AP

תומאס זוקף לזכותו של לברון את העובדה שמעולם לא שיחק תחת שרביטו של מאמן אגדי כלשהו, בניגוד לכוכבים גדולים אחרים מהעבר. "תסתכלו על המאמנים שהדריכו את קארים, מג'יק, ג'ורדן, אותי. הם השפיעו עלינו פילוסופית, הם עיצבו אותנו. אפשר לראות איך המאמנים בקולג'ים שינו אותנו. בניגוד אלינו, לברון הגיע ל-NBA היישר מהתיכונים. מי היה המורה שלו? אף אחד. הוא הדריך את עצמו. יש לו מוח כדורסל גאוני, יחיד במינו. בגלל זה אני מכנה אותו 'אלברט איינשטיין של הכדורסל'".

בארצות הברית ממשיכים לעסוק באפשרות שלברון יזכה באליפות רביעית בקריירה ויוכתר בפעם הרביעית כ-MVP סדרת הגמר. אמנם הוא עדיין לא שם, אולם אחרי שהלייקרס עלו ליתרון 0:2 על דנבר עם סל ניצחון בעל משמעות מנטלית להמשך הסדרה, מעטים מאמינים שהנאגטס יחזרו לעניינים.

אמש אף פורסמה במגזין GQ כתבה נרחבת שטוענת ש"זו הדרך הכי קלה של לברון לאליפות בקריירה", והפרשנים מסכימים. ג'יילן רוז אמר אמש ש"לברון עומד לזכות באליפות רביעית וב-MVP הגמר בפעם הרביעית. אם זה באמת יקרה כמו שאני מאמין, הדיונים יתחילו מחדש. כולם יצעקו 'לברון השחקן הגדול בכל הזמנים!'. ההשוואות הללו יקבלו דלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully