וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של טיבו קורטואה: לזכות באליפות ספרד, בליגת האלופות וביורו

למרות ה-0:0, שוער ריאל מדריד מציב יעדים גבוהים ומודה: "הלחץ על הזאר עצום, צריך ללמוד לחיות עם זה". זידאן מרוצה, נקודת האור: הקאמבק של וראן

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

לא לפתיחת עונה כזו פיללה ריאל מדריד. הבלאנקוס סיימו אמש (ראשון) ב-0:0 עם ריאל סוסיאדד במשחק הליגה הראשון שלהם העונה, במשחק בו הציגו יכולת לא מרשימה ולא סיכנו מספיק את השער של היריבה.

למרות זאת, זינדין זידאן מעודד. "אני מרוצה מאיך שנראינו היום, גם התקפית וגם הגנתית. הדבר היחיד שהיה חסר לנו זה לכבוש, זה הכול", אמר המאמן.

אחת מנקודות האור של הבלאנקוס הייתה היכולת של טיבו קורטואה בין הקורות, כשהציל אותם מספיגה מספר פעמים. "אנחנו מרוצים מהסדר והארגון ששיחקנו בו. סוסיאדד לא הגיעה ליותר מדי מצבים, אבל אנחנו מצידנו לא היינו מספיק מסוכנים ברחבה. אסור לשכוח שסוסיאדד מתאמנת במשך הרבה יותר זמן מאיתנו, וזה משפיע", אמר השוער.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. AP
אופטימי למרות התיקו. זינדין זידאן/AP

בימים האחרונים התפשטו בספרד שמועות על כך שקורטואה לא נדבק בקורונה, דבר שהתברר כלא נכון. אחרי המשחק הגיב השוער לשמועות. "נבדקתי וקיבלתי תוצאה שלילית בבלגיה. למחרת כבר התאמנתי עם ריאל מדריד. אם הייתי יוצא חיובי, לא הייתי יכול לטוס למדריד ולחזור לאימונים. חבל שהתקשורת מחפשת שערוריות איפה שאין כאלה".

קורטואה שלח מסר לבן ארצו אדן הזאר, שמתקשה להתאושש מהפציעה ונעדר גם אמש. "הוא לאט לאט חוזר לעניינים, ואנחנו מקווים שיוכל להצטרף לאימונים בקרוב. אני יודע שהוא מרגיש טוב ורוצה לעזור לנו כבר לנצח משחקים. כן, יש עליו לחץ עצום, אבל זה מובן מאליו כשאתה שחקן בכיר בריאל מדריד. תמיד יש עליך לחץ לנצח. אלו הם חייו של שחקן כדורגל בריאל מדריד, וחייבים להתרגל לזה".

קורטואה מציב יעדים גבוהים לשנה הקרובה. "אני רוצה לזכות בכל התארים - גם באליפות ספרד, גם בליגת האלופות וגם ביורו עם נבחרת בלגיה. זה החלום שלי, ואני כבר לא יכול לחכות כדי להגשים אותו ולעשות היסטוריה", אמר.

עוד בוואלה!

פתיחת עונה מאכזבת: ריאל מדריד סיימה ב-0:0 אצל ריאל סוסיאדד

לכתבה המלאה
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. AP
עדיין לא מספיק חד. בנזמה/AP

סיבה נוספת לריאל להיות מעודדת היא היכולת שהציג רפאל וראן. אחרי משחק הנפל נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, היה מי שחשש שהבלם הצרפתי יאבד את הביטחון, אבל אמש הוא סיפק תצוגה בטוחה ושקטה בהגנה ונבחר לאיש המשחק. "אני שמח שרפאל לא לקח ללב יותר מדי את מה שקרה. הוא שחקן נהדר, תמיד היה ותמיד יהיה", אמר זינדין זידאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully