וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח במכבי תל אביב: אנשי הקבוצה השליליים עברו בדיקת קורונה נוספת

עודכן לאחרונה: 21.9.2020 / 10:36

משרד הבריאות אישר את פעילות הקבוצה והמשחק מול זלצבורג למרות 14 חיוביים לקורונה, אך יצטרך לקבל החלטה גורלית אם יימצאו נדבקים נוספים. שחקן: "ההדבקה היתה כנראה סביב המשחק מול דינמו ברסט"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

אחרי שנתגלו באמתחתה כבר 14 שחקנים ואנשי צוות שחיוביים לקורונה, הגיעו הבוקר (שני) פעם נוספת שחקני מכבי תל אביב שיצאו שליליים ועברו שוב את הבדיקה לגילוי הנגיף. משרד הבריאות החליט אמש לא להשבית את פעילות המועדון על אף התפרצות התחלואה וזאת כדי לא לפגוע בסיכויים של הצהובים להעפיל לליגת האלופות משלב הפלייאוף בו תשחק הקבוצה מחר מול רד בול זלצבורג.

במשרד הבריאות אישרו כאמור את המשך הפעילות, אבל דרשו בדיקות היום ומחר ל-18 שחקני הסגל הבריאים ולכלל אנשי הצוות והמינהלה ובתוכם הצוות המקצועי של גיאורגיוס דוניס שבינתיים איש מהם לא נדבק. שבעת השחקנים הנדבקים של מכבי תל אביב הם דן גלזר שנמצא חיובי כבר ביום חמישי ואליו הצטרפו אתמול אבי ריקן, דור פרץ, יונתן כהן, אנריק סבוריט, ניק בלקמן ושוער המשנה דניאל פרץ. בין שבעת אנשי הסגל של המועדון שנמצאו חיוביים מצוי ברק יצחקי ואנשים מהצוות הרפואי והאפסנאות שהיו במגע קרוב עם השחקנים.

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במכבי תל אביב מקווים לא למצוא עוד חיוביים/ברני ארדוב

במידה שיימצאו היום עוד נדבקים, יצטרכו במשרד הבריאות לקבל החלטה האם להמשיך בהליך קיום המשחק או להורות על הפסקת פעילות הקבוצה בשל התפרצות. במקביל לבדיקות ולהמתנה לתוצאות, תנחת בארץ רד בול זלצבורג בשעה 15.00 כאשר אנשיה מקווים שהמשחק לא יערך בסוף בשל רמת התחלואה במכבי תל אביב. בכל מקרה, מכבי תל אביב חייבת לפחות 13 שחקנים שליליים כדי שאופ"א תאשר את המשחק.

במידה שהמשחק יערך מחר, הרכב מכבי תל אביב צפוי להיות מורכב מדניאל טננבאום, בן ביטון, איתן טיבי, שרן ייני, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, עדן קארצב, רוסלן ברסקי, אייל גולסה, דן ביטןן ואיתי שכטר. חלק מהשחקנים שערכו אתמול אימון חשו שאינם מאה אחוז כך שהבדיקה לגביהם תהיה היום קריטית.

תקציר: מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1. ברני ארדוב
החיבוקים שגרמו להדבקה? שחקני מכבי תל אביב חוגגים מול דינמו ברסט/ברני ארדוב

לחלק גדול מהשחקנים שנמצאו חיוביים, היה די ברור אתמול בבוקר כשהגיעו להיבדק שסיכוייהם להימצא חיוביים הם גבוהים. ניק בלקמן חש ברע כבר ביום שישי וכך גם יונתן כהן שהעלה חום. דור פרץ סבל אתמול בבוקר מכאבים בגוף וגם לאבי ריקן היו סחרחורות ושיעול.

שחקן במכבי תל אביב סיפר אמש: "מהרגע שדן גלזר יצא חיובי ביום חמישי, הרבה השתנה ונהיה יותר קפדני. נכנסנו לחדר הכושר בקרית שלום רק בכמות קטנה של שחקנים, לא שהינו כמעט בחדר ההלבשה שלנו וכשלא היינו על הדשא, היינו עם המסיכות על הפנים. אבל ההדבקה היתה כנראה סביב המשחק נגד דינמו ברסט ביום רביעי ועובדה שלקח לנגיף זמן להתפשט כי בבדיקה שנעשתה לנו ביום חמישי, כולם נמצאו שליליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully