וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה: פלייטר וממן צפויים לעלות ב-11 של המארחת

הקשר שהוזכר כמי שצפוי לעזוב אמור לקבל הזדמנות בהרכב לצד החלוץ ההולנדי במשחק נגד הצפוניים (ב', 21:00, ספורט 4). דראפיץ': "לא יהיה קל, יש קצב מצוין באימונים"

מחזור 3הסתיים17/12/2020
בית"ר ירושלים
  • פלייטר (35)
0
    עירוני קרית שמונה
    סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

    בית"ר ירושלים

    בית"ר ירושלים תערוך הערב את האימון המסכם לקראת המשחק נגד קרית שמונה מחר (שני, 21:00, ספורט 4 וברדיו גלי ישראל) בטדי. בבית"ר הזכירו אתמול כי בגלל הפגרה ודחיית המשחק נגד חדרה הקבוצה לא ערכה משחק רשמי כבר שלושה שבועות ולוקחים זאת בחשבון. סלובודן דראפיץ' ושי ברדה אמורים להמשיך גם מחר את מה שתרגלו בשבועות האחרונים בשיטת היהלום, כאשר עדיין לא ברור אם עידן ורד יהיה כשיר לפתוח. אם ורד יהיה כשיר הקישור יכלול את אופיר קריאף, עלי מוחמד, ורד וחנן ממן כאשר שני החלוצים צפויים להיות חלאופילו פלייטר ואלירן עטר. אם ורד לא יוכל לפתוח, שלום אדרי או אביאל זרגרי עשויים להיכנס ל-11. שלומי אזולאי לא התאמן לאורך השבוע וספק גדול אם יוכל להתלבש למשחק. דן איינבינדר ואור זהבי לא ייכללו בסגל בשל החלטת המועדון, כאשר לאחר צירוף מתאוסיניו וחלוץ ירצו במועדון ששחקן או שניים נוספים יעזבו.

    בבית"ר מקווים כי כבר בתחילת השבוע ינחת בארץ המגן סנטיאגו אוקמפוס ואחרי בידוד קצר יחל באימונים על הקבוצה. כבר מחר יחלו אנשי המועדון בהליך להוצאת ויזה עבור הקשר הברזילאי מתאוסיניו, ומעריכים כי בתוך שבוע יוכלו להנחיתו. בהמשך השבוע אמור הצוות המקצועי לשבת עם משה חוגג ואלי אוחנה ולקבת החלטות סופית בנוגע לחלוץ, זר או ישראלי. בצוות המקצועי מעוניינים שאזולאי יישאר אם לא יגיע זר היות והם משחקים בשיטה של שני חלוצים, אך לא ברור אם הבעלים משה חוגג יסכים לכך, בשל רצונו של השחקן לעזוב.

    "אנחנו אחרי תקופה ארוכה מאוד בלי כדורגל, אבל כולם פה יודעים לשחק וכולם מחכים כבר לחזור למסגרת הליגה", אמר דראפיץ'. "קרית שמונה קבוצה טובה מאוד שפתחה את העונה בצורה יפה ואנחנו בטוחים שהולך להיות משחק לא קל. יחד עם זאת, אנחנו תמיד מכוונים לשחק כדורגל טוב ולנצח את המשחק".

    על החזרה למועדון הוסיף: "היינו פה בבית"ר, זאת הרגשה נפלאה להכיר שחקנים חדשים וטובים ומוכשרים. הזמן בלי הליגה נתן לנו אפשרות להנחיל את מה שאנחנו רוצים מהשחקנים, ואנחנו מקווים שאפשר יהיה לראות את זה כבר מחר. יש קצב מצוין באימונים, ואני מקווה שזה יספיק למחר". על השינויים בסגל אמר: "ברור לנו שזאת תקופה מאתגרת ושעוד אמורים להגיע אלינו הזרים שחתמו ועוד יהיו שינויים בסגל, אבל מה שחשוב עכשיו זה המשחק מחר".

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: טדי
    חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
    יפתח בחוד של בית"ר. חלאופילו פלייטר/לילך וייס רוזנברג

    עירוני קרית שמונה

    אחרי התיקו עם הפועל חיפה, בעירוני קרית שמונה רוצים להישאר ללא הפסדים. המאמן קובי רפואה אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים למשחק קשה מול קבוצה חזקה מאוד, אבל יש לנו את המטרות שלנו. התכוננו ועבדנו קשה כל השבוע, כך שאני סומך על השחקנים שלי שידעו לעשות את העבודה".

    רפואה ימשיך עם החלק ההתקפי שלו שיכלול את אופיר מזרחי, יוג'ין אנסה ולוסיו. במרכז ההגנה יפתחו שוב אורי דהן ועידן נחמיאס. "אנחנו מאוד רוצים לרשום עונה טובה אחרי שהמועדון לא הצליח בשנים האחרונות", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "בשביל זה חשוב שהמשחקים הראשונים יהיו משחקים שאנחנו יוצאים מהם עם מקסימום נקודות".

    שחקן עירוני קרית שמונה, אופיר מזרחי. סוכנות ג'יני
    ממשיך לקבל קרדיט. אופיר מזרחי/סוכנות ג'יני

    טריוויה

    * המאזן בין הקבוצות ב-29 משחקים בליגת העל: 10:10 בניצחונות ועוד תשע תוצאות תיקו.

    * בכל ארבע העונות הקודמות, המשחק שנערך בטדי הסתיים בתיקו. הניצחון הביתי האחרון של בית"ר ירושלים היה 0:2 בדצמבר 2015, עם סלובודן דראפיץ' על הקווים, וניצחון החוץ האחרון של קרית שמונה היה 0:1 משער של אחמד עאבד שבעה חודשים לפני כן.

    * חמישה מששת משחקי הבית האחרונים של בית"ר ירושלים - ליגה וגביע הטוטו - לא הגיעו להכרעה.

    * קובי רפואה ניצח את בית"ר רק פעם אחת מתוך שמונה מפגשים כמאמן. זה היה 0:1 עם הפועל תל אביב בטדי לפני שנה וחצי. פרט לכך יש לו ארבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully