וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "פ.ס.וו מתאימה באופן מושלם לאיכויות שלי - הבקעת שערים"

הסקורר הישראלי התראיין לעמוד היוטיוב של המועדון וסיפר: "משוכנע שזה הצעד הנכון בקריירה, יש לי ציפיות גבוהות מאוד"

תקציר ה-0:3 של אייאקס על ואלוויק/ספורט2

"גאה לחתום לשנתיים בפ.ס.וו איינדהובן. להגשים חלומות אפשר גם בשלב מאוחר של הקריירה אם עובדים מספיק קשה ומאמינים". כך כתב היום (ראשון) ערן זהבי דקות אחרי שחתם לשנתיים במדי פ.ס.וו איינדהובן. החלוץ בן ה-33 עבר אתמול בדיקות רפואיות במועדון ההולנדי וראה את קבוצתו החדשה גוברת 1:2 על אמן בליגה. היום הוא חתם על חוזהו.

זהבי הוסיף: "הלכתי עם הלב והאתגר המקצועי לקבוצה שאני חושב שמאמינה בי וביכולות שלי ומתאימה לסגנון המשחק שלי. עכשיו התפקיד שלי זה להחזיר על המגרש ולהצדיק את האמון שנותנים בי. אני רוצה להודות לסוכנים שלי רונן וגלעד קצב על העבודה המשותפת לאורך שנים. תודה למועדון פ.ס.וו ולמאמן רוג'ר שמידט שגרמו לכל הדבר הזה לקרות. עכשיו נגמרו התודות מתחילים לעבוד".

בריאיון לעמוד היטיוב של המועדון הוסיף זהבי: "זה מועדון נחמד מאוד שמתאים באופן מושלם לאיכויות שלי - הבקעת שערים. אני מכיר את הפילוסופיה של המאמן רוג'ר שמידט, הוא היה חלק חשוב מההחלטה שלי. מהשיחה הראשונה איתו התרשמתי לטובה. כולם נתנו לי את התחושה שאני מאוד רצוי כאן, אני משוכנע שזה הצעד הנכון בקריירה שלי. יש לי ציפיות גבוהות מאוד, אני כבר לא יכול לחכות למשחק הראשון".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. דני מרון
עידן חדש. ערן זהבי/דני מרון

הישראלי עזב את גוונאגז'ו R&F אחרי ארבע שנים נפלאות, במהלכן הפך לאחד השחקנים הבולטים בליגה הסינית משופעת הכוכבים וכנראה לגדול שחקני הקבוצה בכל הזמנים. חוזהו של החלוץ בן ה-33 היה אמור להסתיים בסוף שנת 2020, אבל הצדדים החליטו על פרידה כבר עכשיו.

סוכנו של זהבי, רונן קצב, אמר: "ערן חתם בקבוצה מובילה עם שאיפות גבוהות בכל המפעלים, שנותנת לו את מה שהוא ביקש. שחקן מוביל בקבוצה טובה שיודע שיש לו אחריות מקצועית ומאמן שמכיר אותו ונותן לו את המפתחות להוביל. לא כל אחד, ואולי אף אחד, לא היה עוזב מיליונים מאחוריו כדי להגשים שאיפות ספורטיביות בגיל 33. אבל זה ערן והוא הולך עם הלב והתחושות שלו עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully