וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה יכול להפוך לפרצוף של גולדן סטייט בעידן שאחרי קרי, תומפסון וגרין"

בסן פרנסיסקו נטען שהווריירס עוקבים אחר הישראלי כבר שנתיים. אחד הסקאוטים תהה: "מדוע לא מדברים עליו בהקשר של הבחירה הראשונה?"

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

דני אבדיה ממשיך לסקרן את גולדן סטייט. לפי כתבה שפורסמה היום (שבת) ב"סן פרנסיסקו כרוניקל", נציגים של הווריירס, שיבחרו במקום השני בדראפט 2020, המריאו לישראל מספר פעמיים בשנתיים האחרונות כדי לעקוב אחר ילד הפלא של מכבי תל אביב, ש"כישוריו מתאימים להתקפה של סטיב קר".

בכתבה נטען כי "גולדן סטייט אוהבת את אבדיה יותר מאשר את לאמלו בול ואולי גם יותר מאשר את ג'יימס ווייסמן" - צמד השחקנים שמתחרים עם הישראלי על הבחירה במקום השני בדראפט. "אבל אם גולדן סטייט תחליט שהיא רוצה את אבדיה, הכי כדאי יהיה לה לנסות ולבצע טרייד ולרדת לבחור במקומות 5-8, שם צופים שאבדיה ייבחר. זה יאפשר לווריירס להשיג את השחקן אותו הם רוצים, ועל הדרך להשיג עוד שחקן או בחירת דראפט".

בכרוניקל ציטטו סקאוט בליגה, שסיפר: "באופן אישי, אני לא ממש מבין מדוע דני לא מוזכר עם בול, ווייסמן ואנתוני אדוארדס כאפשרות לבחירה הראשונה. הוא הוכיח שהוא מסוגל להתחרות ברמה גבוהה ויש לו את כל הכישורים להיות שחקן מצוין בליגה הזאת להרבה, הרבה שנים".

דני אבדיה, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אבדיה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כמו במספר כתבות נוספות בארצות הברית בשבועות האחרונים, גם הפעם ניתחו את היתרונות והחסרונות של אבדיה. נקודת החוזק העיקרית שלו, נטען, היא העובדה שבניגוד לסימני שאלה רבים בדראפט 2020, בתסריט הגרוע ביותר עבורו "הוא יהפוך לשחקן חמישייה איכותי ב-NBA. הגיוון שלו הוא התכונה שאנשים בליגה הכי אוהבים. בזמן שהליגה הולכת למשחק נטול תפקידים, הוא יאפשר למאמנים את הגמישות שהם מחפשים".

"מתחילת עונת היורוליג ועד סיומה, אבדיה ככל הנראה השתפר יותר מכל שחקן אחר", נכתב. "ההשוואות ללוקה דונצ'יץ' לא הוגנות, כי מדובר בכישרון של פעם בדור, אבל לאבדיה יש סיכוי להפוך לאולסטאר. הוא יוכל לשחק בחמישיות נמוכות, עם סטפן קרי, קליי תומפסון, אנדרו וויגינס ודריימונד גרין ולשמור על פאוור פורוורדים, להריץ התקפות מתפרצות ולחתוך. כשקרי יהיה על הספסל, אבדיה יוכל לשמש כמוביל כדור נוסף, משהו שהווריירס מאוד זק'וקים לו. אם הקליעה שלו תהיה יציבה יותר, הוא יוכל להפוך לפרצוף של המועדון כשקרי, תומפסון וגרין יתקרבו לסיום הקריירות".

ומה לגבי החסרונות? "אם אבדיה יוכל להפוך לשחקן חמישייה טוב יהיה תלוי בקליעה שלו. אין לו צעד ראשון מאוד מהיר, מה שיקשה עליו לעבור שומרים ב-NBA. יש גם סיבה לדאגה בנוגע לכמות העבירות שהוא עלול לצבור ברמה הגבוהה. למרות שהוא מוסר משובח, אבדיה יצטרך לשפר את הובלת הכדור שלו כדי להיות פלימייקר שאפשר לסמוך עליו ב-NBA".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully