וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה השחקן הטוב ביותר בדראפט, הוא צריך להיבחר ראשון"

כך נטען באחד הבלוגים של מינסוטה, לה הבחירה הראשונה בדראפט: "הוא הכי מתאים והכי טוב". גם בגולדן סטייט ובשיקגו ממשיכים לנתח

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

על פי כל התחזיות, מינסוטה שתבחר ראשונה בדראפט 2020 תלך עם אנתוני אדוארדס, הגארד המצוין שהעמיד העונה ממוצעים של 19.1 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק במכללת ג'ורג'יה, אלא שיש מי שחושב שהיא צריכה לבחור דווקא בדני אבדיה.

באתר Canishoopus, העוסק בספורט במינסוטה, פורסם דו"ח סקאוטינג מקיף אודות הכישרון הישראלי הצעיר, ובו שורה תחתונה מפתיעה: "כן, זו לא שגיאת כתיב. דני אבדיה השחקן הטוב ביותר בדראפט הזה, ויהיה עונג גדול אם הוא יהיה חלק מהסגל של הטימברוולבס. הוא מציע גיוון בלתי רגיל בשני צידי המגרש ויש לו IQ כדורסל מרשים. ברור שאדוארדס ולאמלו בול הם שמות גדולים, אבל הם לא הבחירות הנכונות עבור מינסוטה. כבר מיומו הראשון, אבדיה יוכל למלא הרבה חורים בסגל. יש לו מוסר עבודה גבוה מאוד, על הפרקט ומחוצה לו, מה שאומר שהוא אמור להשתפר. הוא מתחרה ברמה עולמית שנואש לנצח.

"הוא אולי לא מוכשר כמו בול או אדוארדס, אבל הוא בלי ספק יתרום לכדורסל מנצח בכל אספקט אחר של המשחק. זו אולי לא הבחירה הנוצצת לה האוהדים מצפים, אבל דני אבדיה הוא לא רק השחקן המתאים ביותר למינסוטה - אלא השחקן הטוב ביותר בדראפט הזה".

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מחמאות גדולות. אבדיה/דני מרון

מינסוטה, כאמור, תבחר ראשונה. שנייה תבחר גולדן סטייט, וגם בבלוגים של הווריירס עוסקים בימים האחרונים באבדיה. "הוא יכול להיבחר שני על ידי גולדן סטייט", קבעו בפודקאסט של הווריירס, Locked On. "יש לו יכולות ניהול משחק כל כך יוצאת דופן, הוא שומר קבוצתי טוב, הוא אגרסיבי ושני צידי המגרש".

אשר לחסרונות של הישראלי, אמרו צמד המנחים: "הוא לא מאוד מהיר. זה לא נורא בליגה הישראלית, אבל זו עלולה להיות בעיה ב-NBA, שם השחקנים גדולים, מהירים וחזקים יותר. הוא עובד על הקליעה שלו, אבל אלא אם היא תשתפר באופן משמעותי, הוא ייאלץ לשחק כמספר 4 ולא כמספר 3, ואז עלולות להיות בעיות של גודל. אם הקליעה תשתפר, גולדן סטייט תקבל שחקן שמאוד יעזור לה, בעיקר לצד דריימונד גרין. הגרסה הטובה ביותר של דני תהיה מושלמת לווריירס, אבל צריך לבנות על הרבה דברים שישתפרו אצלו. הבעיה היא שאם מסתכלים על הנתונים, המספרים והתקדימים, לא בטוח שהוא יכול להגיע לשם. הוא עדיין יכול להיות שחקן NBA טוב".

גם בבלוג של שיקגו, Bullsconf, פרסמו כתבה מקיפה על אבדיה, שהוזכר מספר פעמים בהקשר של הקבוצה שתבחר רביעית בדראפט: "הוא יוכל לשחק בשתי עמדות הפורוורד. הוא שחקן לא אנוכי ולא תהיה לו בעיה לשחק לצד זאק לאבין ולאורי מארקנן. הוא דואג קודם כל לקבוצה, וכל מי שחושש מחלוקת הדקות הבעייתית בין אוטו פורטר, צ'נדלר האצ'יטסון, ת'אדיוס יאנג ומארקנן צריך להיזרק מהחלון. בקבוצה כמו הבולס, שניצחה רק 22 משחקים, אף שחקן מלבד לאבין לא יכול לדרוש לפתוח בחמישייה. אבדיה לא יפתור את כל הבעיות, אבל הוא שחקן מנצח, ותקופת ההסתגלות שלו ל-NBA צפויה להיות קצרה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully