וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עסקה מורכבת": לודוגורץ דורשת דמי העברה על טאלב טואטחה

19.9.2020 / 10:11

לצד הפערים בין מכבי חיפה והשחקן, נוסף מכשול חדש בדמות דרישות הבולגרים. הירוקים אופטימיים למרות הכל, גם אופציית השאלה נבדקת

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

לודוגורץ דורשת ממכבי חיפה דמי העברה על כרטיסו של טאלב טואטחה. בעוד שהירוקים היו משוכנעים שהשחקן יקבל שחרור חינם תמורת ויתור על חוזהו, בקבוצה הבולגרית הפתיעו ודרשו כסף עבור שחרורו של המגן השמאלי. בין טואטחה עצמו לחיפה עדיין קיימים פערים, וכעת נוסף מכשול חדש.

למרות הדברים, בסגנית האלופה מעריכים שישנם סיכויים טובים שטואטחה ישוב. המגן הבהיר לאנשי הקבוצה הבולגרית שהוא מעוניין לעזוב וחייב לעשות זאת במהרה. במקביל נבדקת אפשרות של השאלה בחינם עם אופציית רכישה בסכום סמלי בסוף העונה. "זו עסקה מורכבת בגלל דמי ההעברה", אמר גורם בחיפה. "הבולגרים קיבלו אותו בלי כסף ולא קידמו אותו, בלשון המעטה, אבל עכשיו הם דורשים כסף ולפי הבנתנו השחקן מתנהל מולם בעניין זה".

בשיחות מול הבולגרים, טענו אנשי לודוגורץ שגם הפועל באר שבע פנתה והתעניינה בנוגע לטואטחה, אם כי בשלב זה ההערכה שמדובר בסכומים שהקבוצה מבירת הנגב תתקשה לשלם. גורמים בבאר שבע אישרו שהתעניינו בעבר במגן, אך כרגע נראה שהעניין לא על הפרק.

טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
עסקה לא פשוטה. טואטחה/שלומי גבאי

מלבד טואטחה, גם מול קבוצתו של דוניו גודסוויי מתקיימות שיחות בניסיון לצרף את החלוץ. מי שמחכה להתפחויות הוא סייקו טורה, שמבוקש מאוד על ידי עירוני קרית שמונה. בקבוצה הצפונית מעריכים כי ישנם סיכויים גבוהים שהשחקן יצטרף למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully