וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ראן עלתה זמנית לפסגה, לאנס ממשיכה להפתיע

עודכן לאחרונה: 20.9.2020 / 0:03

המגן בן ה-18 אדריאן טרופר נכנס להופעת בכורה וסיפק בישול ושער בתוספת הזמן, כשראן הפכה ל-1:2 מול מונאקו. 1:2 לעולה על בורדו

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

המחזור הרביעי בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) כשליון לא כבשה פעם נוספת ורשמה 0:0 שני העונה, הפעם בביתה מול נים. ראן עלתה לפחות זמנית למקום הראשון אחרי 1:2 דרמטי על מונאקו, ואילו לאנס ממשיכה להרשים והפעם ניצחה 1:2 את בורדו.

ראן - מונאקו 1:2

שש שנים לא ניצחה ראן בביתה את הקבוצה מהנסיכות, עד שהגיעה הבכורה של אדריאן טרופר. המגן הבלגי בן ה-18 נכנס כמחליף בדקה ה-41, כשקבוצתו בפיגור אחרי שוויסאם בן ידר ניצל בלבול בהגנה כדי להפציץ פנימה מזווית אלכסונית בדקה ה-28. אלא שטרופר בישל לסטיבן אנזונזי שנגח פנימה וחגג שער בכורה בדקה ה-81, ובתוספת הזמן בעט בשמאל כדור די חלש שנכנס באדיבות השוער בנז'מן לקונט. ראן עם 10 נקודות וזמנית בפסגה, מונאקו עם הפסד ראשון.

גאל קאקוטה שחקן לאנס. AP
סוחף את לאנס לפתיחת עונה מוצלחת. גאל קאקוטה/AP

לאנס - בורדו 1:2

ניצחון שלישי רצוף לעולה החדשה, שרושמת עד כה חזרה מוצלחת לליג 1. בורדו לא ספגה בשלושת המחזורים הראשונים, אבל הפעם ההגנה שלה התפרקה: תחילה עם החזרת כדור איומה של טומה באשיץ', ממנה איגנסיוס גנאגו כבש בדקה ה-47, ולאחר מכן עם הרחקתו של פול בס שגרם לפנדל אותו הפך גאל קאקוטה לשער השני בדקה ה-59. סמואל קאלו רק צימק בנגיחה בתוספת הזמן.

ממפיס דפאי שחקן ליון. GettyImages
ליון ממשיכה לאכזב. ממפיס דפאי/GettyImages

ליון - נים 0:0

לאחר שניצחה את משחק הבית הראשון שלה בקלילות מול דיז'ון יצאה ליון לשני משחקי חוץ מהם הצליחה לחלץ נקודה בלבד. אמש, חשבו השחקנים של רודי גרסיה ששלוש הנקודות יבואו בקלות, אך האורחת ממש לא אפשרה לשחקני ליון לשחק בחופשיות והמשחק הסתיים ללא שערים. ממפיס דפאי שככל שעובר הזמן מתחזקות השמועות כי יעבור מליון לברצלונה, פתח בהרכב המארחת אך לא הצליח לסייע לחבריו להשיג את השער המיוחל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully