וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול רכשה את טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן תמורת 20 מיליון יורו

העסקה הגדולה הושלמה: הקשר בן ה-29 שהעדיף את קלופ על פני קומאן וברצלונה, חתם עד קיץ 2024 וילבש את החולצה מספר 6

תקציר ה-1:3 של ברצלונה על חימנסטיק/האתר הרשמי של ברצלונה

עסקה גדולה בכדורגל העולמי: ליברפול הודיעה היום (שישי) על רכישתו של טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן תמורת 25 מיליון יורו. בכך התגשמה משאלתו של יורגן קלופ, שפנטז על הקשר בן ה-29 זמן רב והקדים במירוץ את ברצלונה ורונאלד קומאן. המייטי רדס תחילה ישלמו 20 מיליון יורו על השחקן, כשסכום העסקה עשוי לגדול ל-25 מיליון.

טיאגו, שעזב את באיירן מינכן אחרי שבע שנים מוצלחות, חתם לארבע שנים בליברפול, עד קיץ 2024. החתמתו ככל הנראה סוללת את דרכו של ג'ורג'יניו ויינאלדום החוצה - אולי בדרך לברצלונה - כשטיאגו צפוי לתפוס מקום של קבע בהרכב.

טיאגו אלקנטרה מצטרף לליברפול. טוויטר, אתר רשמי
מתחיל אתגר חדש באנגליה. טיאגו/אתר רשמי, טוויטר

מוקדם יותר היום נפרד טיאגו מאוהדי באיירן מינכן. "זו ההחלטה הקשה ביותר בקריירה שלי, אבל החלטתי לסגור את הפרק שלי במועדון הנפלא הזה, בו גדלתי והתפתחתי במשך שבע שנים", כתב הקשר במכתב שפורסם באתר הרשמי של באיירן. "חוויתי איתכם ניצחונות, הצלחות, רגעי אושר וגם אתגרים, אבל אני גאה על כך שהגעתי לבאיירן בתור בחור צעיר ואני עוזב אותה מלא בתחושה של הגשמה עצמית. לעולם לא אשכח את באיירן. התייחסתם אליי כאל בן משפחה מהרגע הראשון, וההחלטה שלי נובעת ממניעים מקצועיים לחלוטין. ככדורגלן, אני זקוק לאתגר חדש כדי להמשיך להתפתח".

טיאגו גדל במחלקת הנוער של ברצלונה ועלה לראשונה לקבוצה הבוגרת בשנת 2009. הוא עבר לבאיירן מינכן בקיץ 2013, ולאט לאט הפך לבורג מרכזי במכונה הגרמנית. הוא זכה עם באיירן בשבע אליפויות גרמניה, ארבעה גביעים ולאחרונה הניף איתה את גביע האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully