וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי הודיע על עזיבת גוואנגז'ו R&F: "תודה לכולם על ארבע שנים מדהימות"

הכוכב נפרד מסין: "מאחל לקבוצה שלי הצלחה בהמשך הדרך". סוכנו: "הגיע הזמן לאתגר חדש". מאמן איינדהובן: "לא בטוח שהוא יחתום"

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

ערן זהבי הודיע היום (שישי) באופן רשמי על עזיבת גוואנגז'ו R&F הסינית אחרי ארבע שנים. "היום עזבתי את גוואנגז'ו המועדון בו הייתי בארבע שנים האחרונות", כתב זהבי באינסטגרם. "אני רוצה להגיד תודה לכולם - לשחקנים, לצוות המקצועי, להנהלה, לבעלים ולכל מי שהכרתי והיה שותף לארבע השנים המדהימות האלה. תודה לך סין. תודה על הכול; על כל חוויה הכי קטנה. על הזכות להכיר את התרבות המדהימה. תודה על זמן האיכות שזכיתי לחוות עם המשפחה שלי. תודה על ההערכה הגדולה שקיבלתי לאורך השנים בכל מקום שנחתתי. אני בטוח שעוד ניפגש בהמשך הדרך. מאחל לקבוצה שלי הצלחה בהמשך הדרך בלעדיי ושוב תודה על הכל. Thank you China, You will always be in my heart.

"ערן זהבי סיום", נמסר מסוכנו רונן קצב. "בשם ערן אנחנו רוצים להגיד תודה לכולם, חוויה מטורפת של יותר מארבע שנים מסתיימת בהכרת תודה לכולם. ערן מודה בראש וראשונה לשחקנים ששיחקו איתו במשך השנים, למועדון, להנהלה ולעובדיו, לאוהדים הרבים שצבר בסין ועל ההזדמנות להכיר את העם הסיני, להכיר ערים וללמוד ולהתפתח כאדם לתרבות שונה, להכיר מדינות נוספות רבות במזרח ולשחק בליגה מלאה בשחקנים מעולים מכל העולם עם שחקנים ומאמנים גדולים שנהפכו לחברים. ארבע עונות בהן זכה פעמיים כמלך השערים, שחקן העונה ואף שבר את שיא השערים לעונה בסין. הגיע הזמן לאתגר חדש. אנחנו נודיע עליו בהמשך בצורה מסודרת".

נראה שזהבי בדרך לפ.ס.וו איינדהובן. התקשורת ההולנדית מדווחת שחלוץ נבחרת ישראל ימריא להולנד היום ואמור לחתום רשמית על חוזה במועדון הפאר במהלך סוף השבוע.

לפי הדיווח באתר ED, "מחכה לזהבי חוזה יפה באיינדהובן, אבל הוא מצטרף בעיקר בגלל האתגר הספורטיבי שמחכה לו. בשנים האחרונות זהבי הרוויח הון עתק בסין, אבל עכשיו הוא רוצה לפרוח בכדורגל האירופי".

זהבי צפוי לחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ולהרוויח שכר העומד על כשני מיליון יורו. המהלך התאפשר בין היתר אחרי שסוכמה סופית העברתו של החלוץ סם לאמרס לאטאלנטה, עסקה שבמסגרתה תקבל איינדהובן כ-10 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
בדרך לתחנה שישית בקריירה. זהבי/דני מרון

בהולנד טוענים כי למאמן הכושר של איינדהובן בנג'מין קוגל, שעמד עם נבחרת ישראל בעבר, היה חלק חשוב בקידום המגעים. כמו כן, גם ההיכרות של המאמן רוג'ר שמידט עם מעלליו של זהבי בליגה הסינית סייעו, אולם "הסקאוטים של פ.ס.וו עקבו אחריו תקופה ארוכה, והוא נחשב לקונצנזוס במועדון. אף אחד לא אחראי להחתמה שלו לבד, זו החלטה שכולם היו בעדה מהרגע הראשון".

בנוגע לשמידט, בהולנד מדווחים שהמאמן הגיב לראשונה לאפשרות שזהבי יחתום בקבוצתו: "אני מכיר אותו מסין והוא היה אחד השחקנים הטובים בליגה, אבל נכון לרגע זה אני לא יכול להגיד שהוא יחתום ב-100 אחוז".

בנוסף, בהולנד כבר מסמנים לזהבי מטרות. "הוא יצטרך לכבוש בצרורות כדי להשכיח את סם לאמרס ולכבוש את ליבם של האוהדים", נכתב הבוקר באתר ED. "הוא נכנס לנעליים גדולות, אבל לפי הרזומה שלו, לא תהיה לו בעיה למלא אותן".

עבור זהבי בן ה-33 תהיה זו תחנה שנייה באירופה, אחרי הניסיון שלא עלה יפה בפאלרמו בתחילת העשור. איינדהובן תהיה הקבוצה השישית שלו בקריירה אחרי שלבש את המדים של הפועל תל אביב, הפועל רמת השרון, פאלרמו, מכבי תל אביב וגוואנגז'ו R&F.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
״לא נעשה דבר שעבר על הנחיות משרד הבריאות״. זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב זהבי, בהמשך לתקרית שבמהלכה נעצר, הוא הגיע לפגישה עם מוטי לנדאו, ראש המועצה המקומית סביון בה הוא מתגורר. "יחסי שכנות הם לא משהו שנבנה ביום", אמר זהבי. "באותם רגעים הרגשתי שהדברים יצאו מכלל פרופורציה. היה חשוב לי להבהיר שלא נעשה דבר שעבר על הנחיות משרד הבריאות, ובנוגע לרעש וליחסי השכנות הבנו שאין פה משהו שלא ניתן לגשר עליו בשיח על מנת שגם אני ומשפחתי נרגיש בנח בביתנו וגם הקהילה שסביבנו".

דיא סבע, שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
עלה עם גוואנגז׳ו סיבוב בגביע. סבע/GettyImages

גוואנגז'ו R&F עלתה שלב בגביע הסיני אחרי שניצחה את שנגחאי שנואה 3:5 בפנדלים (1:1 בתום הזמן החוקי). דיא סבע כבש את אחד הפנדלים בדו קרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully