וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: משה חוגג הודיע על ביטול הקנס, מתאוסיניו חתם לחמש שנים

עודכן לאחרונה: 18.9.2020 / 20:13

בברכה לשנה החדשה באינסטגרם הודיע הבעלים כי החליט לצאת לדרך חדשה עם השחקנים. הקבוצה של דראפיץ' וברדה התחזקה בקשר הברזילאי בן ה-22 שהחל את הקריירה באתלטיקו מיניירו. צפוי לנחות בקרוב

תקציר: מכבי חיפה - קייראט 1:2/ספורט 1

בעלי הקבוצה, משה חוגג, בירך הערב (שישי) לשנה טובה באינסטגרם ובאותה הזדמנות הודיע על פתיחת דף חדש מול השחקנים וביטול הקנס על ההדחה מאירופה. כזכור, השחקנים שלחו למועדון מכתב בו הודיעו כי במידה ולא יוחזר להם הקנס הם יפנו לערכאות משפטיות. כעת מקווים לצאת במועדון לדרך חדשה.

הקשר הברזילאי בן ה-22, מתאוסיניו, שמשחק בקבוצת אמריקה מיניירו מליגת המשנה בברזיל, חתם בבית"ר ירושלים לחמש השנים הקרובות. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, השחקן בן ה-22 היה במגעים במשך מספר שבועות עם בית"ר והתלבט בינה לבין הצעות נוספות, כאשר לאורך התקופה היו פערים גם בנוגע לנושא השאלת השחקן וסכום אופציית הרכישה. היום הגיעו הצדדים להבנות כספיות והשחקן צפוי לנחות בארץ בימים הקרובים.

מתאוסיניו עלה לבוגרים כבר בגיל 16 והספיק לרשום 133 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 15 שערים. השחקן ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה הבכירה בברזיל ב-2 ביוני 2016, כשהוא בן 18 בלבד.

מתאוסיניו מצטרף לבית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מצטרף לסגל של דראפיץ' וברדה. מתאוסיניו/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים צפויה לעלות בשני למשחק הליגה נגד עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל, זאת לאחר שמשחקה נגד הפועל חדרה נדחה בעקבות הידבקות של שחקני הקבוצה בנגיף הקורונה. עקב כך, ויחד עם פגרת הנבחרת ייצא שהקבוצה לא קיימה משחקים בפרק זמן של כמעט חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully