וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הגישה הצעה למתאוסיניו הברזילאי. המשחק נגד חדרה ב-26.9

16.9.2020 / 9:03

השחקן בן ה-22 הספיק לרשום 133 הופעות בכל המסגרות במדי אמריקה מיניירו. בית"ר רצתה עסקת השאלה ואופציית רכישה, אבל הברזילאים מוכנים למכור בלבד. מתאוסיניו בוחן הצעה נוספת

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הגישה הצעה על הקשר ההתקפי הברזילאי מתאוסיניו, שמשחק בקבוצת אמריקה מיניירו מליגת המשנה. השחקן בן ה-22 הוא שחקן יצירתי שנחשב לכישרון גדול, עלה לקבוצת הבוגרים כבר בגיל 16 והספיק לרשום 133 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 15 שערים.

בית"ר הציעה לאמריקה השאלה ואופציית רכישה, אבל הברזילאים השיבו בשלילה והם מעוניינים למכור בלבד. בתקשורת המקומית דיווחו הלילה (בין שלישי לרביעי) על המגעים בין המועדונים ווסיפרו גם שסנטוס התעניינה בשחקן, אבל לא יכולה לרכוש אותו בגלל הגבלות שפיפ"א הטילה עליה. לפי הדיווח, אמריקה דרשה מסנטוס 3 מיליון ריאל על רכישה מיידית (בניגוד להשאלה עם אופציה), שהם כ-570 אלף דולר.

מתאוסיניו עצמו צפוי לעזוב את אמריקה ומלבד הקבוצה מהבירה, הוא בוחן הצעה נוספת.

שחקן אמריקה מיניירו, מתאוסיניו. GettyImages
בקרוב בטדי? מתאוסיניו/GettyImages

בבית"ר ירושלים ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ ועד שיוחתם אחד כזה, שלומי אזולאי לא ישוחרר. שני שמות שעלו הם דין דוד ושגיב יחזקאל ממ.ס. אשדוד, כאשר ישנה אפשרות שיהיה ניסיון לרכוש את אחד מהם ולהשאיר 50 אחוז מהזכויות הכלכליות שלו בידי המועדון מעיר הנמל.

הויזה של סנטיאגו אוקמפוס הגיעה אתמול לאחר עיכוב של מספר ימים. בבית"ר אירגנו לשחקן טיסה לארץ ביום ראשון ואם לא תהיינה תקלות, הוא ינחת ויצטרף לאימונים.

המשחק נגד הפועל חדרה, שהיה אמור להתקיים ביום שני ונדחה בגלל התפרצות קורונה אצל היריבה, יתקיים ביום שבת ה-26.9 בשעה 20:30. המשחק בין הפועל חיפה להפועל תל אביב, שיתקיים באותה שבת, הוקדם ל-18:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully