וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכדורגל יותר חזק מכל דבר": המהפך שהחזיר את האופטימיות לבאר שבע

18.9.2020 / 7:55

השחקנים שרו כל הדרך לשדה התעופה אחרי ה-1:2 הדרמטי מול לאצ'י, וכעת המועדון מלא בתקוות להמשך. במועדון שמחים שהרוויחו את וארן ואגודלו, מתלהבים ממלי ובאריירו שמתכוננים לבכורה ובטוחים: אבוקסיס הטמיע את האופי שרצה

תקציר: לאצ'י - הפועל באר שבע 2:1/ספורט 1

שחקני הפועל באר שבע שבו הבוקר (שישי) לישראל אחרי ה-1:2 הדרמטי אמש באלבניה על לאצ'י בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. במשך שעתיים שהו השחקנים בחדר ההלבשה של האצטדיון באלבסן כשהם חוגגים את המהפך שהושג בתוספת הזמן, ומיד לאחר מכן לקח אותם אוטובוס הקבוצה לשדה התעופה בטיראנה כאשר לאורך כל שעת הנסיעה, השחקנים לא מפסיקים לשיר.

בחדר ההלבשה גם קיבל ז'וזואה עוגה לפנים מעוזר המאמן מאור מליקסון לכבוד יום ההולדת ה-30 שלו ומצב הרוח היה בשיא אצל כולם. "אי אפשר לתאר כמה הכדורגל חזק מכל דבר", אמר אחד השחקנים. "אם היינו מפסידים, איזה ראש השנה היה לנו? איזה חג היינו עושים בהרגשה שהפסדנו לקבוצה אלבנית שכמעט לא עברה את החצי. עכשיו בזכות המהפך, כולנו נחגוג איש איש בביתו את ראש השנה בשמחה גדולה. כל אחד היה שותף לאחד הניצחונות הכי מאושרים בקריירה".

אנתוני וארן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אחד האחראים למהפך. אנתוני וארן/ברני ארדוב

בקבוצה דיברו הבוקר על כמה אלמנטים שהרוויחה הקבוצה באלבניה ובראשם ג'ונתן אגודלו ואנתוני וארן שכבשו את שערי המהפך. "מה צריך חלוץ לביטחון יותר משער? אגודלו נכנס כמחליף וכבש את השוויון, וראן את שער הניצחון. עד המשחק הזה הם חיפשו את עצמם והשערים האלה ייתנו להם המון ביטחון", אמרו במועדון, "הרווחנו אותם אחרי הערב הזה".

אלמנט נוסף שהושג הוא עניין האופי. יוסי אבוקסיס כל הזמן מדבר עם השחקנים על כך שגם בפיגור שום דבר לא אבוד ושצריך לשחק עד השנייה האחרונה. זה אכן הוכח אמש בעיר אלבסן שאירחה את המשחק.

בקבוצה שמחו שהם לא צריכים לשחק בליגה ביום ראשון בזכות דחיית המשחק וכעת יש כמעט שבוע להתכונן למשחק הביתי מול מאת'רוול בסיבוב השלישי של המוקדמות. הארגנטינאים מרסלו מלי ומריאנו באריירו עשויים לקבל דקות ראשונות במשחק ובבאר שבע מעידים כי על פי האימונים מדובר בשני שחקנים טובים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully