וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס מתמוגג: "מדהים, זה אחד הניצחונות הדרמטיים בקריירה"

17.9.2020 / 23:08

מאמן הפועל באר שבע התלהב מהמהפך נגד לאצ'י: "הראינו המון אופי, זה יעזור לנו בהמשך". בשבוע הבא: מאת'רוול בישראל

תקציר: לאצ'י - הפועל באר שבע 2:1/ספורט 1

הפועל באר שבע רשמה הערב (חמישי) את אחד המהפכים הגדולים של קבוצה ישראלית באירופה, עם 1:2 דרמטי על לאצ'י האלבנית בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה של יוסי אבוקסיס נקלעה לפיגור 1:0 בדקה ה-59, אבל חיכתה לתוספת הזמן כדי לחולל מהפך מהסרטים, כשג'ונתן אגודלו (90+1) ואנתוני וארן (90+3) שנכנסו כמחליפים כובשים.

"זה ללא ספק אחד הניצחונות הדרמטיים בקריירה שלי", אמר יוסי אבוקסיס בסיום. "הסתבכנו ממצב אחד שלהם, היינו חשופים וספגנו, אבל שלטנו כל המשחק. היה משחק לא רע שלנו מבחינת שליטה, פחות מבחינת מצבים. גילינו המון אופי, נלחמנו עד השנייה האחרונה, ואני שמח מאוד בשביל שני המחליפים שעשו את שני השערים. היה מהפך מדהים עם המון אופי, מקווה שזה יעזור לנו בהמשך".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
הרבה אופי. אבוקסיס הערב/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

על דחיית המשחק נגד הפועל חדרה: "זה ייתן לנו זמן להתאושש, מהבחינה הזאת צריך לקחת את זה באופן חיובי. בסך הכל יש לנו שבוע הבא משחק קשה, אבל נתאושש, נחזור להתאמן ונעבוד קשה לקראת המשחק".

היריבה הבאה של הפועל באר שבע תהיה מאת'רוול הסקוטית, שנזקקה לדו קרב פנדלים על מנת לעבור את קולריין הצפון אירית אחרי 2:2 ב-120 דקות. הסקוטים ניצחו 0:3 בדו קרב הפנדלים.

מאת'רוול סיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה הסקוטית, אולם חשוב לציין שהליגה שם נקטעה באמצע בשל הקורונה והמיקום שהיה באותו רגע נחשב כבר לסופי. את העונה הנוכחית פתחה הקבוצה הסקוטית רע מאוד בליגה המקומית והיא במקום האחרון עם חמש נקודות בלבד מ-21 אפשריות ויחס שערים אומלל של 8:3. למאת'רוול יש אליפות אחת בסקוטלנד וגם היא הושגה ב-1931/2. הסגל שלה מורכב כמעט אך ורק משחקנים סקוטים, אנגלים, צפון אירים ואירים, כשבנוסף יש להם את בביס מוגאבי מאוגנדה ואת שרווין סיידורף מסורינאם.

השם הכי מוכר במאת'רוול הוא של החלוץ טוני וואט הסקוטי בן ה-26, לו יש הופעה אחת בנבחרת סקוטלנד. בעבר הוא שיחק בסלטיק ואפילו כבש בניצחון מול ברצלונה. עם זאת, מאז הקריירה שלו לא נסקה והוא בילה במועדונים רבים, ביניהם סטנדרד ליאז', צ'רלטון, קרדיף, בלקבורן, הארטס, לובן, סנט ג'ונסטון, צסק"א סופיה ובקיץ חתם במאת'רוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully