וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "המועדון משקיע המון כסף למרות מגבלות תקציביות"

16.9.2020 / 17:31

מאמן מכבי חיפה דיבר על מצב הסגל לפני המשחק מול קייראט בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית: "המועדון הביא שני שחקנים ממש לא זולים, במיוחד הבלם". בכר מתלבט בין חזיזה לווילדסחוט

ברק בכר אחרי הניצחון של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/האתר הרשמי של מכבי חיפה

עדכון ראשון: 10:43

מכבי חיפה תארח מחר (חמישי, 20:00, ספורט2) את קייראט הקזחית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הירוקים עברו בדרך למשחק הזה את ז'לייזניצ'אר הבוסנית וניצחון מחר יסדר להם משחק חוץ נגד רוסטוב הרוסית בשבוע הבא.

ההרכב של מכבי חיפה צפוי להיות זהה לזה שפתח מול הפועל באר שבע, כשההתלבטות היחידה היא בין דולב חזיזה ליאניק וילדסחוט, שנכנס טוב למשחק הליגה וגם כבש. ברק בכר עדיין לא משוכנע שבוגדן פלאניץ' מוכן ובכושר מתאים כדי לשחק ואחרי האימון המסכם יחליט אם להכליל אותו בסגל. כך או אחרת, הבלם לא יפתח בהרכב.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, עאיד חבשי, סאן מנחם, מוחמד אבו פאני, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה (יאניק וילדסחוט), ניקיטה רוקאביציה.

שחקני מכבי חיפה. דני מרון
שחקני מכבי חיפה/דני מרון

מאמן מכבי חיפה ברק בכר והקשר צ'ארון שרי הגיעו לדבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. בכר אמר: "באנו מוכנים מאוד למשחק מול הבוסנים וגם עכשיו עשינו אסיפה על קייראט. כשהייתי בבאר שבע שיחקנו נגדם ובקושי עברנו אותם. היא קבוצה אגרסיבית מאוד שהתחזקה מהעונה שעברה. אנחנו צריכים לעבור, אבל אני אומר לכם שמדובר בקבוצה טובה ואנחנו מוכנים מאוד. אין טיפה של הרגשה נוחה או משהו כזה. אין לנו צפיפות של משחקים, יש לנו ארבעה ימים מנוחה בין המשחקים. אנחנו באים ב-100% עם ההרכב הכי חזק ולא שומרים אף שחקן או משהו כזה. זה משחק חשוב מאוד למועדון הזה. הבאנו מה שחשבנו לנכון, יש רצון להביא שחקנים נוספים, אבל שוב רק משהו שבאמת ישדרג אותנו. יש גם מגבלות תקציביות, המועדון משקיע המון כסף וצירף שני שחקנים שרציתי מאוד, אלה שני שחקנים מאוד לא זולים, בטח לא הבלם. המועדון מראה נכונות לצרף שחקנים נוספים. צריך לעבור את המשחקים האלה עם הסגל הנוכחי. אם לא נוכל לחזק, נסתדר עם מה שיש.

"רודריגס הגיע בכושר משחק, פלאניץ' הגיע אחרי כמה חודשים שעבד באופן אישי, אבל זה לא אותו דבר. קשה לו עם מזג האוויר, נראה איך הוא ירגיש ואם יהיה נכון להלביש אותו למשחק מחר, הוא יתלבש. אין פה שחקנים חלשים בקבוצה, אפשר לשפר כל שחקן. יש דברים שכולם רואים וגם אני רואה, אנחנו עובדים על זה. אנחנו צריכים לשפר דברים מסוימים והמשחק נגד באר שבע היה לא רע, אבל יכול להיות הרבה יותר טוב. לא יצאתי מגדרי אחרי המשחק הזה, אבל ברור שטוב לנצח".

צ'ארון שרי: "קייראט קבוצה טובה והתכוננו אליה, אנחנו מוכנים למשחק. כשהגעתי לישראל זכיתי לקבלת פנים חמה, אני ממשיך במה שעשיתי בעונה שעברה. אני גאה מאוד שאני אחד משני הקפטנים של הקבוצה. אני מנסה תמיד לעזור לקבוצה ולעשות את מה שהמאמן רוצה".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
מצפה למשחק קשה מאוד. בכר/שלומי גבאי

הרופא של הירוקים, ד"ר עמי ברבר, נמצא חיובי לנגיף הקורונה ונכנס לבידוד על פי ההנחיות. הירוקים פרסמו היום הודעה בה נכתב: "בבדיקות לנגיף קורונה לקראת המשחק מחר, כל הנבדקים (שחקנים וצוות) נמצאו שליליים, למעט רופא המועדון שנמצא חיובי ונכנס לבידוד לפי ההנחיות. בהתאם לנוהל חזרה למשחק של אופ"א והנחיות משרד הבריאות במשותף עם מנהלת הליגות המקצועניות - השחקנים והצוות ייכנסו לבידוד ביתי ויורשו לקחת חלק בפעילויות רשמיות של הקבוצה".

שנה אחרי שהפסידה להפועל באר שבע של ברק בכר, קייראט תנסה לעבור לראשונה יריבה ישראלית (הודחה ב-2016/17 גם על ידי מכבי תל אביב) כשתפגוש את מכבי חיפה של אותו בכר. הקזחים מגיעים במצב רוח מצוין, אחרי המהפך הדרמטי מול קייסאר שהגדיל את יתרום בפסגה, ועד כה בליגה יש במאזנם שבעה ניצחונות והפסד בודד. ואגנר לאב, החלוץ הברזילאי בן ה-36, יוביל את ההתקפה ולצדו אדרינסולה אסאולה או אבאט איימבטוב.

הרכב משוער: סטס פוקטילוב, דינו מיקאנוביץ', דניס פוליאקוב, ראדה דוגאליץ', סרגיי קיילר, נבוישה קוסוביץ', יאצק גורלסקי, קונרד ורז'ינסקי, גולז'יגיט אליקולוב, ואגנר לאב, אבאט איימבטוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully