וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבות מכבי תל אביב ומכבי חיפה מוכנות: מהפכים לדינמו ברסט וקייראט

יריבת הצהובים הופיעה בהרכב משני וניצחה 2:4 את דינמו מינסק בליגה הבלארוסית, יריבת הירוקים השיגה 1:2 בתוספת הזמן מול קייסאר והגדילה את יתרונה בפסגה בקזחסטן

שחקנה החדש של מכבי חיפה חוסה רודריגס/דוברות מכבי חיפה

ארבעה ימים לפני המשחק שלה בבלומפילד מול מכבי תל אביב בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, בו המנצחת תבטיח השתתפות בשלב בתים (לפחות בליגה האירופית) דינמו ברסט הצליחה לצאת מפיגור הערב (שבת) ולנצח 2:4 בליגה מול דינמו מינסק. אלופת בלארוס, שעוברת עונה רעה ונמצאת רק במקום השמיני אחרי 21 מחזורים, העניקה מנוחה לחמישה משחקני ההרכב שלה, ביניהם ארטיום מילבסקי הוותיק, אבל עבדולאי דיאלו הסנגלי בכל זאת השווה פעמיים (64 ו-76), פאבל סאביצקי השלים מהפך בפנדל (88) ולדיאלו היה זמן להשלים שלושער (93).

שחקני קייראט אלמטי. קובי אליהו
ביום חמישי שוב בישראל, כל עוד הקורונה לא תפריע. שחקני קייראט/קובי אליהו

חמישה ימים לפני שהיא מגיעה לפגוש את מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, קייראט אלמטי ביצעה מהפך משלה כשניצחה 1:2 את קייסאר בקרב הצמרת בליגה הקזחית. קייראט אירחה את המשחק ועלתה בהרכב חזק, כולל ואגנר לאב הברזילאי בחוד, אבל הסתבכה בעקבות שער של אלגויה לוביאנידזה הגאורגי בדקה ה-44. המחליף אייבול אביקן השווה בדקה ה-71 ובתוספת הזמן הגיע שער הניצחון של האוקראיני אדרינסולה אסאולה, שנכנס גם הוא כמחליף. היה זה בסך הכול שער חמישי שספגה קייראט בשמונה מחזורים, אבל זה כאמור לא מנע ממנה להשיג ניצחון שביעי. היא ניצבת במקום הראשון בקזחסטן ומקדימה בשבע נקודות את האלופה אסטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully