וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניקיטה לא רוצה לעזוב את ישראל, אבל כשהוא בכושר כזה אי אפשר לדעת"

14.9.2020 / 11:42

באוסטרליה התמוגגו מהחלוץ שכבש צמד והעלה את מאזן השערים שלו ל-4 אחרי 2 מחזורים: "הוא פורץ דרך". גם ברק בכר, צ'ארון שרי ומוחמד אבו פאני זכו למחמאות

ברק בכר אחרי הניצחון של מכבי חיפה על הפועל באר שבע/האתר הרשמי של מכבי חיפה

שביעות רצון במכבי חיפה אחרי הניצחון 1:3 על הפועל באר שבע אמש (ראשון). בקבוצה החמיאו למאמן ברק בכר על ההכנה הטקטית וכן על ההכנה המנטלית של השחקנים. "מיהרו לשפוט בגביע הטוטו", קבע גורם בקבוצה. "אבל ראינו שיש פה דרך, נערכו בדיקות על מנת למצוא את השיטה והסגנון שהכי מתאימים לסגל". בכר זכה לתשבוחות גם על התרגילים המגוונים בכל מצב נייח כשאחד מהם גם הובילו לשער השני. אגב, על התרגילים אמון מאמן השוערים גיא ויזינגר.

מלבד בכר שלושה שחקנים למירב התשבוחות. הראשון הוא ניקיטה רוקאביציה שכבש שוב צמד. "ניקיטה בלתי ניתן לעצירה", קבע אחד מחבריו לקבוצה. "מחצי מצב הוא עושה צמד. אם מישהו חשב שמה שהוא עשה בעונה שעברה היה משהו מקרי מקבל את התשובה עכשיו". השני הוא צ'ארון שרי שהיה מהמצטיינים והשלישי הוא מוחמד אבו פאני. הרבה סימני שאלה היו סביב המהלך שהוביל לשחרור מקסים פלקושצ'נקו והחזרתו של אבו פאני. אתמול הקשר היה הדומיננטי ביותר במרכז המגרש וגם היחיד שסחט מחמאות מהבודדים ביציעים כשהוחלף.

"אוסטרליה מרוויחה מהכושר של ניקיטה", נכתב ב-ftbl.com.au על כושרו של החלוץ. "למרות שהוא בן 33, הוא עושה את מה שאוסטרלים רבים לא הצליחו לעשות, הוא פורץ דרך וזה בהחלט מעודד לפני המשחקים הקרובים של הנבחרת בעוד כחודש. נכון שהוא אמר שהוא לא מתכוון לעזוב את ישראל, אבל עם קצב כיבוש שערים כזה, עדיף שלא לסגור דלתות".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
התאכזב מהחילוף, אך בקבוצה לא מתרגשים. חזיזה/לילך וייס רוזנברג

מי שהיה נראה כעוס כשהוחלף היה דולב חזיזה אך במכבי חיפה אמרו על כך. "זה מוכיח כמה הוא רוצה. כל עוד הוא התנהג ברצינות הכול בסדר. ברור שכשחקן מוחלף הוא לא יהיה שמח מזה".

במועדון ימשיכו לעסוק בניסיון הרכש כשהמגעים מול טאלב טואטחה ימשיכו. המגן הבהיר למקורביו שהוא חייב למצוא קבוצה במדיה ישחק אחרי שנדחק לספסל בלודוגורץ אך הפערים עם הירוקים עדיין קיימים. בנוסף גם החיפוש אחר שחקן התקפה זר ממשיך כשגם האופציה הישראלית של השאלה עם אופציית רכישה עדיין קיימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully