וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.9: דלה עלי מחוץ לסגל טוטנהאם וצפוי לעזוב

עודכן לאחרונה: 16.9.2020 / 19:48

ב"דיילי מייל" מדווחים שהקשר צפוי לעבור קבוצה, כשפריז סן ז'רמן ואינטר מעוניינות, על מנת לפנות מקום לגארת' בייל

כריסטיאנו רונאלדו כובש במשחק אימון של יובנטוס/מתוך הטוויטר של יובנטוס

העברות

* ויאריאל רכשה מווטפורד את המגן השמאלי פרוויס אסטופיניאן תמורת 15 מיליון יורו והוא חתם במדיה לשבע שנים. האקוודורי בן ה-22 שיחק בעונה שעברה כמושאל באוסאסונה.

* בורחה ואלרו שסיים את חוזהו באינטר, חזר לפיורנטינה שבמדיה הוא שיחק בשנים 2012-2017. הספרדי בן ה-35 חתם לשנה במדי הוויולה.

* אמיליאנו מרטינס עבר מארסנל לאסטון וילה תמורת כ-16 מיליון ליש"ט. השוער בן ה-28 חתם לארבע שנים בקבוצה מבירמינגהאם.

* חלוץ נבחרת הנוער של שוויץ, דריאן מאלס, עבר מלוצרן לאינטר תמורת 4 מיליון יורו. הוא חתם לחמש שנים ובעונה הקרובה יושאל לקבוצה אחרת, ככל הנראה גנואה.

* דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ הודיעה על רכישתו של שחקן הכנף, קמיל יוזביאק. הפולני בן ה-22 הגיע מלך פוזנן תמורת 4.3 מיליון יורו וחתם לארבע שנים.

* אלצ'ה שחזרה לליגה הבכירה בספרד, החתימה את המגן השמאלי חואן סאנצ'ס מיניו. הארגנטינאי בן ה-30 חוזר לאירופה אחרי ששיחק בעבר בטורינו.

* פנרבחצ'ה רכשה מוולפסבורג את הבלם הקונגולזי-צרפתי, מרסל טיסראן. הטורקים שילמו 4 מיליון יורו וטיסראן חתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת.

* כחלק מעסקת העברתו של ג'ון קורדובה מפ.צ. קלן להרטה ברלין, עבר היום הקשר הסלובקי אונדריי דודה מהרטה לקלן תמורת 7 מיליון יורו.

* הקשר ההתקפי היפני דאיצ'י קמאדה בן ה-24 האריך את החוזה שלו באיינטרכט פרנקפורט עד 2023.

שמועות

* ב"דיילי מייל" מדווחים שדלה עלי נותר מחוץ לסגל טוטנהאם למשחק במוקדמות הליגה האירופית כיוון שהוא צפוי לעזוב לפני סגירת חלון ההעברות. שתי קבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלו את הקשר הן אינטר ופריז סן ז'רמן. ז'וזה מוריניו מוכן לוותר על עלי כדי להחזיר את גארת' בייל מריאל מדריד.

* ב"לאקיפ" מדווחים שאחרי שהיא לא קיבלה הצעות לרכישת סמואל אומטיטי, ברצלונה שוקלת להשאיר את הבלם הצרפתי. כמו שחקנים אחרים, גם אומטיטי עורר עניין אצל קבוצות ששקלו להגיש הצעה לעסקת השאלה, אבל ברצלונה נחושה למכור כדי לגייס כסף לרכש.

* פבריציו רומאנו מדווח שטוטנהאם וריאל מדריד סיכמו על העברתו של סרחיו רגילון לקבוצה מצפון לונדון. התרנגולים ישלמו כ-30 מיליון יורו והעסקה אמורה לצאת לפעול בקרוב אחרי שסוכמו גם הפרטים בינם לבין השחקן.

* השוער האיסלנדי רונאר אלכס רונארסון, צפוי להגיע ללונדון ולעבור בדיקות רפואיות בדרך להשלמת המעבר שלו מדיז'ון לארסנל. הוא יחליף אצל התותחנים את אמיליאנו מרטינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully