וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורונטו האריכה את חוזהו של ניק נרס: "הביטחון שלנו בו רק הולך וגובר"

עודכן לאחרונה: 15.9.2020 / 18:08

"כבר מצפה לאתגר של הבאת אליפות נוספת", אמר המאמן המוערך. ד'אנטוני מועמד לפילדלפיה, לו וקאסל ליוסטון, לברון סופג אש

מפגינים חסמו אוטובוס של ה-NBA/מתוך טוויטר

אף שהודחה בחצי גמר המזרח ואיבדה את תואר האליפות, הודיעה הערב (שלישי) טורונטו כי החליטה להאריך את חוזהו של מאמנה המוערך ניק נרס, כשפרטי החוזה החדש (אורכו והמשכורת) לא פורסמו.

"טורונטו היתה הבית שלי בשבע השנים האחרונות, ואני מקווה שגם בשנים הבאות", אמר מאמן העונה של 2019/20, שהוליך את הראפטורס לאליפות היסטורית. "ראיתי את המועדון הזה הולך וגדל ומגיע לשיא, ואני כבר מצפה לאתגר של הבאת אליפות נוספת".

נשיא הראפטורס מסאי יוג'ירי אמר: "הביטחון שלנו בניק רק הולך וגובר, בהתבסס על מה שחווינו יחד. שתי העונות האחרונות לא היו דומות לשום דבר בהיסטוריה של המועדון. ניק הוכיח שהוא יכול לאמן על הפרקט ולהיות מנהיג מחוצה לו, ואנחנו מצפים לדברים גדולים בעתיד".

מאמן טורונטו ראפטורס ניק נרס לצד מאמן בוסטון סלטיקס בראד סטיבנס. AP
מהמאמנים הבולטים בליגה. נרס/AP

מייק ד'אנטוני הודיע השבוע כי לא ישוב לעונה נוספת ביוסטון, אך סביר להניח שלא יוותר מחוסר עבודה בעונת 2020/21. אינדיאנה שפיטרה את נייק מקמילן כבר הביעה עניין במאמן הוותיק, וכעת מדווחים בארצות הברית שגם פילדלפיה לוטשת עיניים. הסיקסרס נפרדו מברט בראון אחרי עוד פלייאוף מאכזב ומחפשים שינוי משמעותי - בין אם בסגל השחקנים או על הקווים.

ומי יחליף את ד'אנטוני ברוקטס? טיירון לו, המשמש כעוזר מאמן לוס אנג'לס קליפרס, הוזכר כאחד המועמדים, וכמוהו גם רכז העבר סם קאסל, שטרם זכה למשרת מאמן ראשי בליגה. "הוא צריך להיות מאמן ראשי, נקודה", אמר השבוע דוק ריברס. "יש לו IQ כדורסל גבוה בצורה בלתי רגילה ואני מקווה שיקבל הזדמנות".

עוד בוואלה!

כשיופי ואופי נפגשים: במוקדם או במאוחר, דנבר תהיה מועמדת מובילה לאליפות

לכתבה המלאה
מאמן יוסטון רוקטס מייק ד'אנטוני. AP
מוכנים לסמול בול של פילי? ד'אנטוני/AP

קנדס אוונס, אקטיביסטית פוליטית אפריקאית-אמריקאית, יצאה במתקפה נגד לברון ג'יימס על רקע הדברים שהשמיע בשבועות האחרונים.

"יש לו גנן לבן, שף לבן, כל מיני אנשים לבנים שעובדים עבורו", אמרה אוונס, שטענה לאחרונה כי ג'ורג' סורוס שילם לאנשים כדי להרוג את ג'ורג' פלויד ועלתה לכותרות בארצות הברית עם עוד מספר אמרות מעוררות מחלוקת. "אם לברון סובל מגזענות, שייתן לי קצת ממנה. הוא מתגורר באחוזה של 100 מיליון דולר בבל אייר".

אבל זה לא נגמר שם. בחשבון הטוויטר שלה, צייצה אוונס סרטון של אזרחים אמריקאים יורים בשוטרים וכתבה: "מדוע זה קורה? בגלל שסלבריטאים נעצרים עם מוח בגודל של אפונה כמו לברון ג'יימס אומרים לגברים שחורים צעירים שהם 'ניצודים'. זו התוצאה של הרטוריקה השגויה הזו".

אף שנפצע ברבע השלישי של משחק מספר 6 ונאלץ לרדת ולקפל טיפול, מייקל מאלון משוכנע שהכוכב שלו ג'מאל מארי יהיה כשיר למשחק 7 של דנבר מול הקליפרס הלילה. "כואב לו, הוא חטף מכה חזקה, אבל בהתחשב בכל מה שאנחנו יודעים בג'מאל - הוא ילד קשוח, מאוד קשוח, גם מבחינה מנטלית וגם מבחינה פיזית".

עוד הלילה ייצא לדרך גמר המזרח בין בוסטון ומיאמי, שנראה שוויוני מתמיד. "זה הולך להיות קרב אמיתי", אמר קמבה ווקר, "זו הולכת להיות מלחמה, ואני מוכן. טורונטו היתה אתגר גדול עבורנו". מאמנו בראד סטיבנס חילק מחמאה גדולה להיט: "זו כנראה הקבוצה הכי קרובה שראינו במזרח לגולדן סטייט, בכל הנוגע לחיתוכים וקליעה".

עד כמה הסדרה צמודה, לפחות על הנייר, ניתן לקבל לפי התחזית של פרשני ESPN: 11 כאלה הימרו שבוסטון תעפיל לגמר, 11 הלכו עם מיאמי. אף לא אחד העריך שהסדרה תיגמר בפחות משישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully