וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר ביתרון פסיכולוגי למשחק 7 מול הקליפרס? פול ג'ורג': "אנחנו לא בפאניקה"

הנאגטס רוצים להיות הראשונים אי פעם שחוזרים פעמיים מפיגור 3:1 בסדרה, ואחרי המהפך האדיר מול הקליפרס וה-3:3, יוקיץ' מודה ש"הייתה לנו מחצית מדהימה" ומנתח את הרגע שבו "התפוצץ". קוואי מתעקש שקבוצתו לא "נחנקה"

מפגינים חסמו אוטובוס של ה-NBA/מתוך טוויטר

לוס אנג'לס קליפרס מודאגת, ובצדק. דנבר גברה עליה אתמול (ראשון) 98:111 והשוותה ל-3:3 את סדרת חצי גמר המערב, אבל יותר מזה - היא הראתה שהיא באמת קבוצה מיוחדת, שמסרבת לוותר. אחרי שבמשחק 5 הנאגטס מחקו פיגור 16 וחזרו לניצחון, אתמול הם חזרו מפיגור 19 כשנותרו 22 דקות לסיום, ובסיומה של מחצית שנייה מדהימה השוו את הסדרה ל-3:3. כעת השתיים ייפגשו בלילה שבין שלישי לרביעי למשחק מכריע, שהמנצחת בו תפגוש את לוס אנג'לס לייקרס בגמר האזורי.

ניקולה יוקיץ' דנבר נאגטס מול לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
רואה הכול מלמעלה. יוקיץ'/GettyImages
ג'מאל מארי דנבר נאגטס. GettyImages
ווינרים. מארי/GettyImages

הנאגטס מלאי ביטחון. הם כבר עשו את זה בסיבוב הקודם, כשחזרו מפיגור 3:1 לניצחון 3:4 על יוטה, ולכן לא רק שהם מגיעים למשחק מספר 7 עם זיכרונות טובים מהמעמד ("משחק 7 - שתי המילים הכי יפות בשפה האנגלית", נהוג לומר בליגה), דנבר גם יודעת שהיא תוכל להפוך לקבוצה הראשונה אי פעם שחוזרת פעמיים בעונה מפיגור 3:1. היתרון הפסיכולוגי, כך נראה, לצדה.

"אנחנו עדיין בכיסא הנהג, אנחנו לא במצב פאניקה", אמר פול ג'ורג', "יש לנו עוד את משחק מספר 7, ואני אוהב את הסיכויים שלנו. יש לנו קבוצה נהדרת, וזה עלינו להוציא את עצמנו מהמצב אליו נקלענו. נצטרך לנתח את המשחק הזה לעומק ולראות איך זה שפעמיים ברציפות אנחנו מאבדים הפרש גבוה, ולראות איך אנחנו סוגרים משחקים כאלה ולא מסתבכים. אני לא חושב שיש לנו בעיה מנטלית בקבוצה. צריך לתת גם קרדיט ליריבה, זה מה שהם צריכים לעשות. הם לא ויתרו. זה עלינו לסגור משחקים כאלה".

עוד בוואלה!

לברון: "אני ווינר, תמיד הייתי כזה". הארדן: "חסרה לנו רק חתיכה אחת"

לכתבה המלאה
פטריק בברלי לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
שוב יצא בשש עבירות. בברלי/GettyImages
קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס, מול ההגנה של דנבר נאגטס. GettyImages
המפתח בהגנה. דנבר מול קוואי/GettyImages

ניקולה יוקיץ' סיפק משחק נפלא של 34 נקודות, 14 נקודות ו-7 אסיסטים, וכמה מהלכים מרהיבים, עם זריקות גבוהות וכדורים שצללו פנימה ברכות. ג'מאל מארי הוסיף 21 נקודות, גארי האריס 16, והנאגטס נהנו ממחצית שנייה אדירה שבה ניצחו 35:64, משמע 29 הפרש, כשלדנבר הכל נכנס ואצל הקליפרס הכול רועד. יוקיץ' הודה בסיום: "אני אפילו לא יודע להגיד לכם מה בדיוק קרה, הם הוליכו ב-19 הפרש, ואני מניח שפשוט השגנו יותר עצירות. כל המחצית השנייה הייתה מדהימה. לא הייתי מודאג כשמארי ירד לחדר ההלבשה בגלל הפציעה, היה לי ברור שהוא לא יוותר על המשחק והאמנתי לכל אורך הדרך". על ההתפרצות הרגשית שלו לאחר השלשה שקלע שקבעה יתרון דו ספרתי לנאגטס: "זה הפלייאוף, המומנטום שהיה לנו יחד עם העצירות שהשגנו והשלשה שקלעתי - גרם לי להתפוצץ ככה".

מאמן דנבר מייקל מאלון התמוגג בסיום: "ידענו מה אנחנו צריכים כדי לצאת מהבור הזה. שיחקנו הגנה נהדרת במחצית השנייה שניצחנו אותה 35:64. עשינו 11 עצירות רצופות בשלב מסויים. אני אוהב את הקבוצה שלנו, אני אוהב את הקשיחות שלנו. זה לא סוד שניצחנו את המשחק הזה בזכות ההגנה, וכשאנחנו שומרים - ההתקפה שלנו זורמת. זה היה מאמץ קבוצתי, והרבע השלישי שלנו זה אולי הרבע הכי טוב שאני זוכר בחמש השנים שלי בקבוצה".

קוואי לאונרד, פול ג'ורג', לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
יגיעו לדרבי? קוואי וג'ורג'/GettyImages

ואולי זה האופי של המועדון והמסורת הלוזרית שמשתלטים על שחקנים גדולים? פול ג'ורג' קלע 33 נקודות, קוואי לאונרד הוסיף 25, אבל הקליפרס צללו למאזן 7:0 במשחקים שבהם יכלו להעפיל לגמר אזורי. קוואי לאונרד: "קרה לנו הערב מה שקרה לנו במשחק הקודם - הובלנו בהפרש גבוה, והם חזרו ברבע השלישי". קוואי נשאל האם הקבוצה שלו "נחנקה", וענה: "פשוט קפאנו. לא יכולנו לעשות סל במחצית השנייה וכך הם חזרו". קוואי, גם הוא בעל ניסיון עשיר בפלייאוף, מוכן לאתגר: "במשחק מספר 7 אנחנו צריכים להשאיר הכול על הפרקט. נצטרך לשים לב לדברים הקטנים, להוציא לפועל, לשתף פעולה, לשחק חזק ולהיצמד לתכנית המשחק שלנו. זה כל מה שאנחנו יכולים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully