וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר כפתה משחק שביעי בחצי גמר המערב לאחר קאמבק נוסף מול הקליפרס

כמו במשחק הקודם, גם הפעם נקלעו הנאגטס לפיגור גדול, אך חזרו בזכות מחצית שנייה אותה ניצחו ב-29 הפרש, בדרך ל-98:111 ו-3:3 בסדרה

מפגינים חסמו אוטובוס של ה-NBA/מתוך טוויטר

בפעם השנייה תוך יומיים, הגיעה הערב (ראשון) דנבר נאגטס עם הגב לקיר למשחק 6 במסגרת חצי גמר פלייאוף המערב מול לוס אנג'לס קליפרס וניצחה לאחר שביצעה קאמבק גדול. למרות פיגור 16 נקודות במחצית, עלו הנאגטס בטירוף וניצחו את המחצית השנייה ב-29 הפרש (!) בדרך ל-98:111 ו-3:3 בסדרה. ניקולה יוקיץ' היה אדיר בשורות המנצחת עם 34 נקודות, 14 ריבאונדים ו-7 אסיסטים כשג'מאל מארי (21) היה נפלא אף הוא.

הקליפרס, שלא חשבו שיגיעו למצב הזה כשעלו ל-1:3, שוב שלטו במשחק במחצית הראשונה, כשקוואי לאונרד ופול ג'ורג' הריצו אותם בסיום הרבע השני ל-16 הפרש. ההפרש, שבשיאו עמד על 19, קוזז במהלך הרבע השלישי בזכות יוקיץ' ומארי, כשגם פורטר ג'וניור ומילסאפ תורמים את שלהם לקאמבק של דנבר. פול ג'ורג' עוד קלע כמה שלשות שהשאירו את לוס אנג'לס במשחק, אך דנבר סגרה ניצחון קריטי שהשאיר אותה בחיים וכפה משחק מספר 7.

קלעו לנאגטס: ניקולה יוקיץ' 34 נקודות (14 ריבאונדים, 7 אסיסטים), ג'מאל מארי 21 (5 אס', 5 ריב'), גארי האריס 16, מייקל פורטר ג'וניור 13, מונטה מוריס 10, טורי קרייג 7 ו-5 ריב', פול מילסאפ 6, ג'רמי גרנט 4.

קלעו לקליפרס: פול ג'ורג' 33, קוואי לאונרד 25, לו וויליאמס 14, ג'מייקל גרין 11, מונטרז הארל ומרכוס מוריס 5 כ"א, איביצ'ה זובאץ ופטריק בברלי 2 כ"א.

שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס איביצ'ה זובאץ. GettyImages
סחב את חבריו למשחק 7. יוקיץ' מול זובאץ/GettyImages

מהלך המשחק

רבע 1:

הנאגטס פתחו טוב יותר ועלו ל-0:6 מהיר. ריצת 0:11 בראשות פול ג'ורג' וקוואי לאונרד קבעו 8:13 לקליפרס, וגרמה למייקל מאלון להזעיק פסק זמן. לוס אנג'לס צופפה את הצבע, מה שהקשה על משחק הפנים של דנבר שאיבדה לא מעט כדורים ואיפשרה ליריבה לא מעט סלים קלים במתפרצות. בסיום הרבע הראשון הוליכה לוס אנג'לס קליפרס 26:34.

רבע 2:

פול ג'ורג' קבע הפרש שיא לזכות הקליפרס, 28:40 לאחר שלשה מטווח משוגע, אך ג'מאל מורי בשתי פעולות נהדרות הוריד את ההפרש למינוס שבע לחובת דנבר, מה שגרם לקליפרס להזעיק פסק זמן. מונטה האריס הקטין ל-42:38 בחדירה נאה. ריצת 2:14 של הקליפרס לקראת סיום הרבע השני הורידה אותם להפסקה ביתרון 47:63.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג'. GettyImages
הקליפרס ברחו לקראת המחצית, אך נכנעו לעוד קאמבק של דנבר. פול ג'ורג'/GettyImages

רבע 3:

ההפרש כבר צמח ל-19 בפתיחת הרבע השלישי, שבצד השני רק פול מילסאפ תפקד בשורות הנאגטס. דנבר, שיודעת שהפסד ישלח אותה הבייתה, לא ויתרה כל כך מהר והורידה את ההפרש עד מינוס עשר, כשחדירה של ג'מאל מארי יחד עם עבירה שנעשתה עליו החזירה את ההפרש לחד ספרתי. דנבר השלימה ריצת 0:17 וחזרה עד מינוס נקודה בלבד. בסיום רבע שלישי שכולו היה קאמבק של הנאגטס, הוליכו הקליפרס 77:79.

רבע 4:

חמש נקודות רצופות טוריי קרייג בפתיחת הרבע המכריע החזירו את היתרון לדנבר לראשונה מאז הרבע הראשון. ניקולה יוקיץ' העלה את מאזנו ל-28 נקודות וקבע 84:91 לדנבר, אך פול ג'ורג' שמר את חבריו קרובים בעזרת שלשה חשובה. שלשה אדירה של ניקולה יוקיץ' קבעה הפרש שיא לנאגטס - 93:106. בסיום, דנבר משלימה את הקאמבק וכופה משחק מספר 7 לאחר ניצחון 98:111 על הקליפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully