וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס הביסו 96:119 את יוסטון, ועלו לגמר המערב לראשונה אחרי עשור

29 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים של לברון סידרו ניצחון קל, ושלחו את הרוקטס לקיץ מלא בסימני שאלה. 30 של הארדן לא הספיקו, סיום עונה עגום לווסטברוק

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים העפלה לגמר המזרח/מתוך הטוויטר של בוסטון סלטיקס

שובם של הלייקרס. הקבוצה הכמעט הכי מעוטרת בתולדות ה-NBA חזרה הלילה (בין שבת לראשון) לגמר המערב לראשונה מאז 2010, אחרי שהביסה 96:119 את יוסטון והשלימה ניצחון 1:4 בסדרה.

פתיחת הסדרה עם הניצחון של הרוקטס במשחק הראשון, התבררה כלא יותר מאשליה. החל מהמשחק השני לברון ג'יימס, אנתוני דייויס וחבריהם עשו ככל העולה על רוחם מול יוסטון המאכזבת, והמשחק הלילה הדגים זאת באופן מושלם. הלייקרס בראשות לברון הריחו דם עוד לפני שריקת הפתיחה, טסו ל-20:35 בסיום הרבע הראשון, ולחצו פעם נוספת על הדוושה ברבע השלישי כדי להדיח את יוסטון עם השפלה.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, עם ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
אחד חוגג, השני הולך לקיץ קריטי. לברון והארדן/GettyImages
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס חוגג. GettyImages
עוד תצוגה דומיננטית. לברון/GettyImages

לברון היה בשיאו, כאמור. הוא סיים עם 29 נקודות (9 מ-18 מהשדה, 8 מ-10 מהעונשין) ו-7 אסיסטים ב-31 דקות, בדרך להעפלה ראשונה בקריירה לגמר המערב, הקונפרנס בו טענו שלא יוכל לשלוט. זו הפעם ה-11 בקריירה שקינג ג'יימס עולה לגמר קונפרנס, והראשונה מאז 2018 עם קליבלנד במזרח.

בניצחון קליל שכזה, אנתוני דייויס לא היה צריך לסייע ללברון יותר מדי. AP רשם משחק שקט עם 13 נקודות ו-11 ריבאונדים, כשכל שחקני החמישייה של הלייקרס מסיימים עם מספר נקודות דו ספרתי וקייל קוזמה משמש כאקס פקטור מהספסל עם 17.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
הפנים אומרות הכל. הארדן/AP
מאמן יוסטון רוקטס מייק ד'אנטוני. AP
סוף עידן ביוסטון? מייק ד'אנטוני/AP

ובזמן שהלייקרס חוגגים חזרה למרכז הבמה ומחכים למנצחת בין הקליפרס לנאגטס בסדרה המקבילה, ייתכן שהרוקטס מתקרבים לסוף עידן. הניסוי היומרני של דריל מורי ומייק ד'אנטוני, שלקחו את הסמול בול לקצה שה-NBA עוד לא ראתה, נכשל, ושניהם עלולים לשלם את המחיר. על פי דיווחים ושמועות, לפחות אחד מהם יעזוב את יוסטון בקיץ.

ג'יימס הארדן, שסיים עם 30 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, יוצא גם כן לקיץ מלא בסימני שאלה. הוא עצמו אכזב בלא מעט משחקים בפלייאוף, וראסל ווסטברוק, מי שאמור להיות הכוכב שלצידו, נראה רחוק מאוד מימי השיא שלו לאורך העונה, ובמיוחד בסדרה מול הלייקרס. הלילה ווסטברוק ניפק 10 נקודות בלבד לצד 6 אסיסטים, אולם "תרומתו" העיקרית למשחק היתה טראש טוק שהתלהט עם אחיו של רייג'ון רונדו שישב ביציע המשפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully