וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד: "מנסים לנתק את השחקנים מהרעשים מסביב"

מאמן האדומים ניר קלינגר יודע: "מדובר במשחק חשוב מאין כמוהו עבור הפועל תל אביב". גוטליב לא עבר בבקרה, גרופר יפתח. בן שמעון מתכנן שני שינויים בהרכב האורחת (ראשון, 20:30, ספורט3)

מחזור 2הסתיים13/09/2020
הפועל תל אביב
    0
    • (1) יחזקאל
    • (90) גורדנה
    מ.ס. אשדוד
    מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד האחים ניסנוב/צילום: גולשים

    הפועל תל אביב

    האדומים התעסקו בעיקר בענייני מחאות האוהדים אל מול האחים ניסנוב, ומקווים לחזור להתרכז בכדורגל ולהשיג מחר (ראשון, 20:30, ספורט 3) נקודות ראשונות על חשבון מ.ס. אשדוד. "למרות כל הקשיים וכל הרעשים, אנחנו מנסים לנתק את השחקנים ואת הצוות מכל הנושאים הבוערים מסביב", אמר המאמן ניר קלינגר. "אין ספק שזה לא קל, אבל אנחנו בהחלט ממוקדים במטרה, מנסים לגשר על הפערים שנוצרו עם ההכנה הלא מסודרת שלנו וההצטרפות המאוחרת של שחקנים. אני מאמין שנבנה כאן בסופו של דבר קבוצה טובה וחזקה. זה אולי ייקח עוד שבועיים או שלושה. אנחנו מאוד מרוכזים במשחק הזה, מדובר במשחק חשוב מאין כמוהו עבור הפועל תל אביב ונעשה הכול כדי לנצח".

    המגן איאד אבו עביד הוסיף: "לקחנו את ההפסד להפועל כפר סבא בצורה מאוד קשה, אבל זה כבר מאחורינו. מחר יש לנו משחק חשוב מאוד שאנחנו צריכים לעבוד פה קשה כדי להשיג שלוש נקודות".

    קלינגר בחן מספר אופציות להרכב לאורך השבוע והמשיך לעבוד על מערך של שלושה בלמים. אדי גוטליב עדיין לא עבר בבקרה ובכל מקרה לא היה אמור לשחק, כמו גם דורון ליידנר שינסה מחר להשיג שחרור מצה"ל למשחק. דני גרופר יפתח בצד שמאל.

    מ.ס. אשדוד

    אחרי שהציגה יכולת לא רעה, אבל יצאה בלי נקודות ממשחק הבית במחזור הראשון מול עירוני קרית שמונה, במ. ס. אשדוד מקווים להוציא משהו ממשחק החוץ מחר (ראשון, 20:30, ספורט 3) בבלומפילד מול הפועל תל אביב. במפגש גביע הטוטו שנערך בין הקבוצות באשדוד לפני כחודש, ניצחה הפועל תל אביב.

    המאמן רן בן שמעון צפוי לערוך שני שינויים בהרכב כאשר מונטרי קמאהני יחליף את גיל כהן בעמדת המגן השמאלי ומוחמד כנעאן יפתח בחלק הקדמי במקום סמואל אלאבי שסבל קצת מפציעה השבוע. ננאד צבטקוביץ' וטימותי אוואני ימשיכו יחד במרכז ההגנה. דין דוד ושגיב יחזקאל ינסו לכבוש את השער הראשון של הקבוצה העונה בליגה.

    רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
    ינצח את הפועל תל אביב? בן שמעון/לירון מולדובן

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארז פפיר
    אצטדיון: בלומפילד

    טריוויה

    * שתי הקבוצות נפגשו 62 פעמים במסגרת ליגת העל. הפועל תל אביב מובילה 14:32 בניצחונות ועוד 16 משחקים לא הוכרעו.

    * גם בעונה הקודמת שיחקו הקבוצות זו מול זו במחזור השני, כשמ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 בבית.

    * הפעם האחרונה שמ.ס. אשדוד ניצחה את הפועל תל אביב בחוץ במסגרת הליגה הייתה בנובמבר 2010, אז סטפן קינגווה ומשה אוחיון קבעו 0:2 בבלומפילד. מאז היו לה חמישה הפסדים וארבע תוצאות תיקו בחוץ מול האדומים.

    * אם הפועל תל אביב תפסיד גם הפעם, זו תהיה הפעם הראשונה שהיא מתחילה עונה עם שני הפסדים מאז 1959/60, אז נוצחה 2:0 על ידי בית"ר תל אביב ו-2:1 על ידי הפועל רמת גן.

    * לאשדוד, לעומת זאת, זה קרה לפני שלוש שנים, אז החלה את הליגה עם שלושה הפסדים רצופים.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully