וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל באר שבע: התלבטות בין וילדסחוט לחזיזה, רודריגס יהיה בסגל?

ברק בכר ("תמיד מרגש לשחק נגד באר שבע") שוקל לבצע שינוי אחד בהרכב, הספרדי עשוי להיות על הספסל. לויטה כשיר, טויטו יחליף את גולדברג אצל האורחת (א', 21:00, ספורט 5)

מחזור 2הסתיים13/09/2020
מכבי חיפה
  • רוקאביצה (24)
  • רוקאביצה (62)
  • ווילדסחוט (73)
1:3
  • (59) שבירו
הפועל באר שבע
מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס לקראת המשחק מול מכבי חיפה/דוברות הפועל באר שבע

(ראשון, 21:00, ספורט5)

מכבי חיפה

ברק בכר כבר הפסיד להפועל באר שבע במשחקי הדירוג של גביע הטוטו בחודש שעבר, אבל מחר (ראשון, 21:00, ספורט5) יפגוש אותה לראשונה בליגה כמאמן מכבי חיפה. "מרגש לשחק נגד הפועל באר שבע כי זה לא עוד מועדון בשבילי, אבל אני מתמקד יותר במשחק עצמו", אמר בכר לקראת המפגש הפיקנטי. "לכל קבוצה קשה לשחק מול הקבוצות של יוסי אבוקסיס, לא רק למכבי חיפה. הוא אחד המאמנים היותר טובים שיש פה וזה אתגר גדול. יש פה בסיס טוב שנבנה, עליו הבאנו שחקנים כדי להעמיק את הסגל ולייצר תחרות. סגל עמוק אמור לשרת אותנו. בוגדן פלאניץ' מקצוען, הוא עשה אימונים אישיים בסרביה אבל הוא עדיין לא בכושר משחק.

באימון המסכם לא תורגל הרכב ספציפי, אבל נראה שההרכב שפתח בחמישי מול ז'לייזניצ'אר ימשיך גם מחר. ההתלבטות העיקרית היא בין דולב חזיזה שנכנס כמחליף מול הבוסנים ליאניק וילדסחוט. חוסה רודריגס עשוי להיכלל בסגל כבר מחר. "המשחק נגד באר שבע חשוב מאוד כי הוא סוג של הצהרה לקראת המשך העונה", אמר אחד השחקנים. "המטרה היא בהחלט לסיים את השבועיים העמוסים שהתחילו מול ז'לייזניצ'אר עם המקסימום".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
יעמוד במוקד. ברק בכר/דני מרון

הפועל באר שבע

"אנחנו נראים טוב, אבל מכבי חיפה פייבוריטית", כך אמרו הבוקר (שבת) בהפועל באר שבע לקראת המשחק המרכזי של המחזור השני. אחרי הסערה סביב ז'וזואה בשבוע החולף, מקווים בבאר שבע לשחזר את משחק רבע גמר גביע המדינה בעונה שעברה אז נסעה הקבוצה לחיפה כסוג של אנדרדוג אחרי שהירוקים הביסו אותה בליגה כמה ימים קודם ובכל זאת ניצחה ועלתה לחצי הגמר.

המאמן יוסי אבוקסיס עדיין רחוק מסגל מלא אחרי שרק אתמול החלו מרסלו מלי ומריאנו בראיירו באימונים מלאים עם כל הקבוצה. החלוץ ג'ונתן אגודלו ממשיך להתאמן אבל הוא לא אמור לפתוח. השוער אוהד לויטה יהיה כשיר למשחק אחרי שחזר להתאמן שלשום. לעומתו ייעדר שון גולדברג בגלל פציעה ודודי טויטו יחליפו. מעבר למפגש הליגה המסקרן של ברק בכר מול האקסית, גם סינטאיהו סלליך יפגוש את קבוצתו לשעבר. בגביע הטוטו העונה זה הצליח להפועל באר שבע, אך אף אחד במועדון לא משלה את עצמו שיהיה קל מחר לשחזר את התוצאה.

שוער הפועל באר שבע אוהד לויטה. ברני ארדוב
יפתח בשער. אוהד לויטה/ברני ארדוב

הרכבי הקבוצות

שופט: אלי חכמון
אצטדיון: חיפה

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה בשנות ה-2000 עומד על 7:26 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 13 תוצאות תיקו.

* שתי הקבוצות נפגשו במחזור השני גם לפני שלוש שנים, כשמכבי חיפה אירחה וניצחה 1:3. את השער השני כבש אז סינטאיהו סלליך, שבקיץ עבר להפועל באר שבע.

* מכבי חיפה ניצחה בכל שבעת מפגשי הליגה הקודמים, בעוד הפועל באר שבע ניצחה ברבע גמר הגביע לפני כחצי שנה ובעימות האחרון בגביע הטוטו.

* זו תהיה הפעם הראשונה שברק בכר מאמן מול הפועל באר שבע בליגה. לפני שהוביל אותה לשלוש אליפויות רצופות, המאזן שלו מולה בליגת העל עמד על ארבעה ניצחונות עם עירוני קרית שמונה לעומת שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

* הפעם האחרונה שמכבי חיפה פתחה עונה עם שני ניצחונות הייתה ב-2010/11 - עונת האליפות האחרונה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully