וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בקבוצה מקווים שמלי ובריירו יצטרפו לחבריהם באלבניה

10.9.2020 / 6:30

הארגנטינאים לא אמורים לקבל דקות מול לאצ'י בליגה האירופית, אך במחזיקת הגביע מקווים כי השניים יצטרפו לנסיעה. ז'וזואה ישוב לאימונים

מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד האחים ניסנוב/צילום: גולשים

בהפועל באר שבע רוצים שצמד הארגנטינאים של הקבוצה מרסלו מלי ומריאנו בראיירו ייצאו עם כל השחקנים למשחק החוץ מול לאצ'י באלבניה בשבוע הבא. שני הקשרים עדיין מבודדים מהקבוצה ומתאמנים בקפסולה נפרדת. ביום שני הקרוב יערכו בהפועל באר שבע בדיקות קורונה לפני הטיסה לאלבניה והכוונה היא שהשניים יעברו גם הם את הבדיקות ואם יימצאו שליליים, יהיו עם כל הקבוצה על המטוס לאלבניה אפילו שהמאמן יוסי אבוקסיס לא אמור לתת להם דקות ראשונות דווקא במשחק החשוב בעוד שבוע. לאבוקסיס חשוב שצמד הארגנטינאים יהיו חלק מהקבוצה כבר בנסיעה לאלבניה על מנת שייטמעו בין השחקנים.

באשר למשחק עצמו, מזכירים במועדון כי בעונה שעברה הפועל באר שבע חילצה רק תיקו מול לאצ'י בחוץ והצליחה לחלוף על פניה רק במשחק הגומלין בטרנר. מאחר שמדובר הפעם רק במשחק אחד בחוץ, המשימה הופכת קשה יותר במיוחד שרק לפני שבועיים הודחה כבר קבוצה ישראלית אחרת, בית"ר ירושלים, על ידי קבוצה אלבנית.

מרסלו מלי (מימין) עם מריאנו באריירו שחקני הפועל באר שבע. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
ייצאו עם חבריהם לאלבניה? מלי ובראיירו/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

היום תחזור הקבוצה להתאמן לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון. ז'וזואה ישוב לאימונים אחרי השעיה קצרה. כמו כן יבחנו במועדון את מצבם של הפצועים אוהד לויטה, שון גולדברג, רמזי ספורי ונאור סבג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully