וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי שוחרר ממעצר: "פחות צרות עין תועיל לכל עם ישראל"

עודכן לאחרונה: 11.9.2020 / 23:01

כוכב נבחרת ישראל שוחרר מתחנת מסובים לאחר שנחקר בעקבות הפרעה לשוטרים במילוי תפקידם בשעה שהפסיקו מסיבה שערך בביתו שבסביון. העימות דווח בהרחבה בתקשורת הבינלאומית

בווידאו: ערן זהבי נעצר לאחר שסירב להזדהות בפני השוטרים/לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

סיפור מעצרו של ערן זהבי זוכה לכותרות נרחבות גם באמצעי התקשורת ברחבי העולם. כזכור, כוכב נבחרת ישראל התעמת הערב (שישי) עם שוטרים שהגיעו לביתו שבסביון בעקבות תלונות על מסיבה רועשת שערך, ונלקח מביתו תוך כדי שהוא מביע מחאה חריפה על מעצרו. לטענת השוטרים זהבי אף קילל אותם ואיים עליהם, ונעצר כי סירב להזדהות בפניהם.

הכוכב שוחרר לביתו בתום חקירה שנערכה בתחנת המשטרה מסובים ואמר בצאתו מהתחנה: "אהבת חינם ופחות צרות עין יועילו לכל עם ישראל". גורם המעורה בפרטי החקירה אמר כי בשבועיים האחרונים משטרת מסובים הגיעה חמש פעמים לביתו של שחקן הכדורגל בשל תלונות שכנים על רעש. עו"ד עדי כרמלי המייצג את ערן זהבי הביע מורת רוח כלפי פיקוד המשטרה על אופן טיפולה באירוע. מקורביו של זהבי אמרו לוואלה! NEWS כי "השיחה בינו לבין השוטר בתוך הבית התנהלה בנעימים".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
"העליב שוטרים" כתבו בהורייט הטורקי. ערן זהבי/דני מרון

"כוכב הכדורגל הישראלי ערן זהבי, נעצר הערב לאחר שאירגן מסיבה בביתו הנמצא בשכונה היוקרתית סביון", נכתב ב-AS הספרדי, שם תיארו את האירוע בביתו של זהבי בפירוט, כולל שיתוף דיווחים מאתרי חדשות ישראלים. "החלוץ הישראלי ערן זהבי שהוזכר כמי שעשוי לעבור לפנרבחצ'ה נעצר בתל אביב לאחר שהעליב שוטרים", כתבו בהורייט הטורקי.

בכלל, נראה כי התקשורת הטורקית ייחסה את מירב החשיבות לאירוע, כשכמה אתרים שונים דיווחו על המעצר תוך כדי שהם מציינים את העניין שעורר ערן זהבי במספר קבוצות שונות בליגה הטורקית, כולל פנרבחצ'ה.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully