וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: דומיניק תים יפגוש בגמר את סשה זברב

המדורג שני בטורניר ניצח בשלוש מערכות (2:6, 6:7 ו-6:7) את מדבדב ויהפוך לאוסטרי הראשון במעמד הגמר בארה"ב, בעוד הגרמני מחק פיגור של שתי מערכות ועלה בזכות קאמבק אדיר מול קרניו בוסטה

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

אליפות ארה"ב הפתוחה תקבל ב-2020 אלוף חדש לגמרי, כאשר דומיניק תים האוסטרי יפגוש בגמר מחר בלילה (ראשון, 23:00, יורוספורט) את הגרמני סשה זברב. אחד מהם יזכה לראשונה בקריירה בתואר גרנד סלאם, כאשר לתים שניצח בחצי הגמר בשלוש מערכת את דניל מדבדב יהיה זה ניסיון רביעי בגמר של טורניר גדול ואילו לזברב שביצע קאמבק אדיר אחרי פיגור בשתי מערכות מול פאבלו קרניו בוסטה יהיה זה גמר ראשון בקריירה.

דניל מדבדב דומיניק תים טניסאים. GettyImages
יזכה בגרנד סלאם ראשון בקריירה? דומיניק תים עם דניל מדבדב בסיום/GettyImages

פאבלו קרניו בוסטה (20, ספרד) - סשה זברב (5, גרמניה) 3:6, 2:6, 6:3, 6:4, 6:3

הגרמני כבר נראה גמור לחלוטין ובדרך להפסד חלק אחרי שביצע לא פחות מ-36 טעויות לא מחויבות בשתי המערכות הראשונות, בהן קרניו בוסטה שלט ללא עוריין. אלא שאז הוא הצליח להתאושש ולא ויתר על ההזדמנות להופיע בפעם הראשונה בגמר גרנד סלאם. זברב השווה עם שתי מערכות משלו, קרניו בוסטה נזקק לטיפול בגב וקיווה לעצור את המומנטום, אבל יריבו דהר לניצחון ויוכל להיות הגרמני הראשון שזוכה בטורניר גרנד סלאם מאז בוריס בוקר באליפות אוסטרליה 1996.

סשה זברב טניסאי גרמני. GettyImages
איזה קאמבק. סשה זברב/GettyImages

דניל מדבדב (3, רוסיה) - דומיניק תים (2, אוסטריה) 6:2, 7:6 (9), 7:6 (5)

שלוש פעמים בעבר הגיע האוסטרי בן ה-27 לגמר גרנד סלאם, ולא הצליח להשלים את המשימה. האם זה יקרה בפעם הרביעית? תים הפסיד בחמש מערכות לנובאק דג'וקוביץ' בגמר באוסטרליה בתחילת השנה ועוד פעמיים לרפאל נדאל ברולאן גארוס, אבל הפעם יוכל לעשות את זה מול יריב עליו הוא מוביל 2:7 במפגשים. מול דניל מדבדב הוא לא שמט אפילו נקודה במשחקוני ההגשה במערכה הראשונה, אבל לאחר מכן עבד קשה, רדף אחרי יריבו, אפילו החליק פעמיים ונזקק לטיפול, לפני שהשיג את ההכרעה בזכות שני שוברי שוויון והפך לאוסטרי הראשון שמגיע לגמר בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully