וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: ויקטוריה אזרנקה הדיחה את סרינה וויליאמס, ותפגוש בגמר את נאומי אוסקה

קרב האימהות הבטיח, וקיים: הבלארוסית עלתה לגמר גרנד סלאם ראשון זה 7 שנים אחרי שגברה 6:1, 3:6, 3:6 על האמריקאית בת ה-38, ששוב ראתה את שיא כל הזמנים מתרחק. אוסקה ניצחה את ג'ניפר בריידי 6:7 (1), 6:3, 3:6 בדרך לגמר שני בשלוש שנים בניו יורק

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

ויקטוריה אזרנקה דהרה הבוקר (שישי) לגמר אליפות ארה"ב, אחרי שחזרה מפיגור מערכה מול סרינה וויליאמס בדרך לניצחון, והעפילה לגמר גרנד סלאם ראשון שלה מאז 2013. אזרנקה ניצחה 6:1, 3:6, 3:6, רשמה ניצחון 11 ברציפות, ובגמר השלישי שלה בארה"ב היא תפגוש את נאומי אוסקה, אלופת 2018, שניצחה את ג'ניפר בריידי.

ויקטוריה אזרנקה אחרי הניצחון על סרינה וויליאמס בחצי גמר אליפות ארה"ב. רויטרס
כבוד הדדי. סראינה ואזרנקה/רויטרס

ויקטוריה אזרנקה - סרינה וויליאמס 6:1, 3:6, 3:6

קרב האימהות הבטיח, ובהחלט קיים. אזרנקה הלוהטת הצליחה לרשום ניצחון 11 ברציפות, כשהיא רושמת ניצחון ראשון בקריירה על סרינה בטורניר גרנד סלאם, בסיומו של מאבק קשה שנמשך שעה ו-55 דקות באצטדיון ארתור אש, שבו הגג נסגר בגלל הגשם.

סרינה, שעדיין מחפשת את תואר הגרנד סלאם ה-24 במטרה להשוות את שיא כל הזמנים, לא הפסידה ב-11 משחקי חצי הגמר שלה בארה"ב, אבל הלילה פגשה יריבה נחושה, שלא נבהלה ממנה, והצליחה לשמור על קור רוח. אזרנקה, שזכתה בטורניר סינסינטי וזכתה בתואר ראשון מאז שילדה את בנה, הפסידה רק שתי מערכות ב-10 משחקיה האחרונים, והלילה המשיכה בכושר המצוין שלה.

עוד בוואלה!

אליפות ארצות הברית: תים נגד מדבדב בחצי הגמר

לכתבה המלאה
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס אחרי ההפסד בחצי גמר אליפות ארה"ב. רויטרס
היא עוד תחזור? סרינה/רויטרס
הטניסאית הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה אחרי הניצחון בחצי גמר אליפות ארה"ב. רויטרס
לא מאמינה. אזרנקה/רויטרס

סרינה אומנם חבטה 35 ווינרים מול ה-24 של הבלארוסית, אבל אזרנקה היכתה רק 17 שגיאות לא מחויבות מול ה-28 של האמריקאית, שהפסידה בארבע ההופעות האחרונות שלה בגמר גרנד סלאם, והיום, אחרי ההדחה, נראה שהתקרבה יותר לסוף הקריירה מאשר לתואר. סרינה, שהשלימה היום הופעה בחצי גמר גרנד סלאם בארבעה עשורים שונים, כבר אישרה שתיסע לפריז, בניסיון לזכות ברולאן גארוס.

סרינה פתחה את המשחק בצורה אגרסיבית ועלתה ל-1:6 תוך חצי שעה מרשימה. אבל יריבתה התעשתה היטב, ועם כמה מכות עוצמתיות הצליחה להשוות, ולזכות במומנטום בדרך לניצחון. אזרנקה, שזכתה פעמיים באוסטרליה בעבר, שמרה על קור רוח מול הניסיון של וויליאמס בת ה-38, שגם סובבה את קרסולה השמאלי. סרינה נתנה את הכול, שאגה על המגרש בכל כוחה, אבל לא הייתה מספיק מדויקת. אזרנקה, שהבטיחה את הניצחון עם אייס, תנסה לזכות בתואר גרנד סלאם ראשון בארה"ב, אחרי שהפסידה את שני הגמרים הקודמים שלה מול וויליאמס (2012 ו-2013).

הטניסאית היפנית נאומי אוסקה אחרי הניצחון בחצי גמר אליפות ארה"ב. רויטרס
בדרך לעוד תואר? אוסקה/רויטרס

נאומי אוסקה - ג'ניפר בריידי 6:7 (1), 6:3, 3:6

האמריקאים פנטזו על גמר מקומי, ליפנית היו תוכניות משלה. אוסקה, האלופה מארה"ב ב-2018 ומאסטרליה ב-2019, עלתה לגמר אליפות ארה"ב בפעם השנייה בשלוש שנים, אחרי הניצחון על המדורגת 28, שעד לחצי הגמר לא איבדה מערכה בניו יורק. אוסקה חבטה 35 ווינרים מול 17 שגיאות לא מחויבות, במשחק צמוד שבו שתי הטניסאיות השיגו ביחד רק 6 אפשרויות שבירה.

אחרי שניצחה במערכה הראשונה בשובר שוויון, היפנית ראתה את בריידי פותחת את המערכה השנייה בסערה, מאבדת רק 4 נקודות על ההגשה שלה בארבעת המשחקונים הראשונים, ומנצחת 3:6 כדי להשוות ל-1:1. אבל אז המדורגת 9 חזרה לעצמה, עלתה ל-1:4, ומשם חתמה את ההתמודדדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully