וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: "עונת כדורגל הנשים תיפתח באוקטובר, כל השאר שקר"

אחרי שיו"ר ארגון שחקניות הכדורגל תקפה את ההתאחדות על דחיית הליגה לינואר, הגיעה התגובה: "אין שום אפליה מגדרית"

צפו בתקציר הניצחון של מכבי חיפה על ז'לייזניצ'אר/באדיבות ספורט 1

עדכון ראשון: 17:19

יו"ר ארגון שחקניות הכדורגל, קארין סנדל, מתחה היום (חמישי) ביקורת חריפה על ההתאחדות לכדורגל בעקבות ההחלטה לפתוח את ליגות הנשים בינואר 2021. בעקבות ההחלטה, הפגרה בין סיום העונה החולפת לפתיחת העונה הבאה תעמוד על 11 חודשים.

"החלטה מבישה ומפלה. מבחינת ההתאחדות שחקני ליגות הילדים והנערים חשובים יותר מהשחקניות. עליבות של מקבלי ההחלטות", אמרה סנדל, ששלחה הבוקר בשם השחקניות מכתב חריף לשר התרבות והספורט, חילי טרופר, בו היא קוראת לו לפעול לכך שליגת הנשים תיפתח בהקדם.

קארין סנדל. יוסי זליגר, אתר רשמי
יו"ר איגוד הכדורגלניות. קארין סנדל/אתר רשמי, יוסי זליגר

"ראשי ההתאחדות מזלזלים בשחקניות, בצורה משפילה ובוטה", המשיכה יו"ר ארגון השחקניות. "בזמן ששאר הליגות, כולל ליגות הילדים, מתנהלות כסדרן - ליגות הנשים מושבתות לשנה שלמה. זו מציאות אבסורדית ובלתי מתקבלת על הדעת. היחס המחפיר של ההתאחדות כלפי שחקניות הכדורגל חייב להשתנות. אנחנו מתכוונות להיאבק בכל הכלים שברשותנו נגד ההחלטה המבישה והמפלה, ששמה את ליגות הנשים בתחתית סדר העדיפויות".

מנכ"ל ארגון השחקנים והשחקניות משה מישאלוב ביקר אף הוא את ההחלטה: "לא מקובל עלינו שכל הליגות משוחקות ורק ליגות השחקניות מושבתות. נפעל בנחישות כדי שליגות הנשים יזכו ליחס שווה וייפתחו בהקדם".

תגובת ההתאחדות: "צר לנו על ניסיונות ההטעיה ועל השימוש במושג אפליה מגדרית במקום שבו הוא כלל אינו קיים. הנהלת ההתאחדות לכדורגל מעולם לא קיבלה החלטה לפתוח את עונת כדורגל הנשים בינואר 2021. לא היה ולא נברא. בניגוד לנטען במכתב, ליגות א' טרם חזרו לשחק ואנו תקווה כי אכן המצב הבריאותי בארץ לא ימנע את פתיחתן המתוכננת באמצע אוקטובר, לאחר מאמצים אדירים שהשקיעה ההתאחדות לטובת הנושא. נבחרת הנשים של ישראל היא אחת משלוש נבחרות שפעילותן הוחרגה ואושרה על ידי רשויות המדינה ואופ"א לאחר עבודה מאומצת של ראשי ההתאחדות ואבוי אם פעילותן תיפגע. עונת כדורגל הנשים בליגות הבוגרות צפויה להיפתח בשלהי חודש אוקטובר וכל מי שטוען אחרת אינו מבחין בין אמת לשקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully