וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "ניסינו למצוא חיזוק, נכון לעכשיו אין חדשות"

10.9.2020 / 16:06

מאמן מכבי תל אביב במסע"ת לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת (20:30, ספורט 4): "אנחנו צריכים לקבל את הלחץ מהאוהדים ומהתקשורת, ככה זה במכבי". הצהובים הציגו מדי חוץ בצבע שחור

בווידאו: גאורגיוס דוניס אחרי ההפסד של מכבי תל אביב/צילום: דוברות מכבי ת״א עריכת וידאו: ניר חן

אחרי שפתחה את העונה עם זכייה באלוף האלופים ובגביע הטוטו וצלחה את משחקי מוקדמות ליגת האלופות מול ריגה (0:2) וסודובה (0:3), מכבי תל אביב מעדה עם הפסד למכבי פתח תקוה במחזור הפתיחה של ליגת העל (2:1). בשבת תנסה האלופה לרשום ניצחון ליגה ראשון כשתתארח אצל בני יהודה (20:30, ספורט 4), והיום ערכו הצהובים את מסיבת העיתונאים השבועית שלהם לקראת המשחק. בתוך כך הציגה הקבוצה סט תלבושות חוץ חדש, בצבע שחור.

מאמן הצהובים גאורגיוס דוניס: "אנחנו מתכוננים למשחק בשבת כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק. אנחנו ננתח את הקבוצה מולה נהיה. אני חושב שלאחר המשחק הראשון חשוב שנתכונן בצורה הנכונה. במשחק הקודם נתנו יותר מידי הזדמנויות ליריבה החל, ונצטרך לשפר את זה. "אנחנו צריכים לקבל את הלחץ מהאוהדים ומהתקשורת, ככה זה במכבי". בכל הנוגע לרכש: "ניסינו למצוא חיזוק, נכון לעכשיו אין לנו חדשות. העדיפות שלי היא לעבוד עם השחקנים הנוכחיים שיש לי, במידה ונמצא שחקנים שיתאימו, נחתים אותם".

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. ניב אהרונסון
הפגרה סייע לו? גאורגיוס דוניס/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב הציגה את מדי החוץ השחורים שלה העונה

על העימות בין יונתן כהן וניק בלקמן: "בכדורגל יש רגעים טובים יותר, וטובים פחות. אם יש בעיות, אז נפתור אותן בתוך המועדון כמו משפחה. אני שאף שחקן לא מעל המועדון, יש שחקנים מוכשרים שהכישרון שלהם מביא ניצחונות, אבל בסופו של דבר אנחנו מנצחים כקבוצה". על ערן זהבי: "אני מאוד מכבד אותו. הוא שחקן נהדר וחלוץ מצויין, אבל זה לא מקומי להגיב בכל מה שקשור אליו".

קשר הקבוצה דן גלזר שיתף במחשבותיו לאחר ההפסד במחזור הפתיחה למכבי פתח תקוה: "אני שמח שהרגלנו את היריבות, את כל המדינה ואת עצמינו לכך שאנחנו לא מפסידים, אבל זה הכדורגל - לפעמים אתה מנצח ולפעמים אתה מפסיד. כמו שהתרגלנו לנצח, כך נדע להתמודד עם זה ביחד. נעבור את זה כמו גברים, ונביא את תחושת התסכול מההפסד למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully