וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה קבוצה חזקה מאוד, היא תתקוף את קייראט בלי הפסקה"

עודכן לאחרונה: 10.9.2020 / 16:02

בקזחסטן ניתחו את הירוקים לקראת המפגש בליגה האירופית: "הם פייבוריטים, אבל אסור לקייראט לחשוש". מחמאות לחזיזה ואבו פאני אחרי ה-1:3 על ז'לייזניצ'אר: "זה ניצחון שחשוב לביטחון"

צפו בתקציר הניצחון של מכבי חיפה על ז'לייזניצ'אר/באדיבות ספורט 1

שביעות רצון במכבי חיפה מהניצחון 1:3 אמש (רביעי) על ז'לייזניצ'אר הבוסנית בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. היכולת אמנם לא היתה מרשימה במיוחד, אולם במועדון לא מודאגים. "המשחקים הראשונים חשובים כדי לצבור ביטחון ומומנטום", אמרו במכבי חיפה, "לאט לאט גם ניכנס לצורת המשחק שאנחנו רוצים, אבל עד שזה יקרה חשוב לצבור כמה שיותר ניצחונות".

בקבוצה החמיאו לדולב חזיזה שנכנס כמחליף והכניס רוח חיובית למשחק וכן למוחמד אבו פאני שהציג יכולת טובה מאוד בדקות בהן שיחק. עם זאת, בקבוצה מבינים שהם זקוקים לשדרוג משמעותי בהגנה ומקווים שבוגדן פלאניץ' ייכנס לעניינים במהרה.

במקביל בקבוצה ממשיכים בניסיונות החיזוק. עדיין קיימים פערים משמעותיים עם טאלב טואטחה, שחזר לבולגריה מבלי שנפגש עם הירוקים. כדי להחזירו לקדנציה נוספת בכרמל, הירוקים יצטרכו לשפר את ההצעה. במקביל בקבוצה רוצים לצרף חלוץ, כאשר האופציות הישראליות ממשיכות להיות תאי בריבו, אוסמה חלאיילה ודין דוד. כמו כן, כן נבחנת ברצינות אופציה של חלוץ זר.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה עם יובל אשכנזי. דני מרון
מהבולטים במכבי חיפה. חזיזה עם יובל אשכנזי/דני מרון

בקזחסטן כבר מתכוננים למשחק מול מכבי חיפה, ובתקשורת המקומית שוחחו עם שחקן העבר יוסוף שאדייב לקראת ההתמודדות. "יהיה משחק קשה מאוד", אמר שאדייב. "מכבי חיפה הדיחה קבוצה בוסנית חזקה, אבל אנחנו כבר יודעים שהכול יכול לקרות כשמדובר בכדורגל. לצערי, קאיירט זו לא אותה קבוצה של לפני חמש שנים, אבל אני בטוח שגם אלו שמשחקים כיום בקבוצה יעשו ככל יכולתם כדי לעבור שלב".

"הכדורגל הישראלי לא רע בכלל", הוסיף שחקן העבר. "מכבי חיפה קבוצה ידועה מאוד, עם ניסיון רב באירופה. אם הייתי צריך להעריך את הסיכויים באחוזים, הייתי אומר שהסיכוי של קייראט לעבור הוא 45 אחוז. חבל מאוד שאנחנו משחקים דווקא במגרש שלהם ולא בבית, למרות שלא יהיה קל. לטעמי המשחקים היו צריכים להיות במגרשים ניטרליים. זה הרי ברור שמכבי חיפה תנסה לתקוף ללא הפסקה, בעוד שאנחנו נשחק על מתפרצות. אסור לנו לפחד משום דבר ולנסות לתת הכול על המגרש".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully