וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן הוצג בוויאדוליד: "מקווה להצעיד את הקבוצה קדימה"

החלוץ הישראלי שיפתח עונה עם קבוצתו הספרדית שיתף בנוגע לתחושותיו: "החלטתי להגיע לכאן כי אני אוהב את צורת החשיבה של המועדון"

שון וייסמן מוצג בריאל ויאדוליד/מתוך אינסטגרם

שון וייסמן הוצג היום (חמישי) במדיה הסגולים לבנים של קבוצתו החדשה ויאדוליד, וקיבל את מספר החולצה המחייב - 9. החלוץ הישראלי שנרכש על ידי המועדון הספרדי תמורת 4 מיליון יורו מוולפסברגר האוסטרית, התראיין לאתר הרשמי של קבוצתו החדשה, ושיתף מעט בנוגע לתחושותיו לקראת פתיחת העונה בלה-ליגה, שצפויה לחזור בסוף השבוע הקרוב.

"אני מאוד שמח להיות כאן. החלטתי להגיע לכאן כי אני אוהב את העיר, את האנשים בסביבה, את צורת החשיבה של המועדון. אני מאושר שכולם סומכים עליי שאעזור לקבוצה ואבקיע. אני אעשה את הטוב ביותר שלי, זו המטרה שלי כחלוץ - אבל יש לנו קבוצה מצויינת יחד איתי ואני אעשה הכי טוב שאני יכול. העבודה שלי להבקיע שערים, זו המטרה שלי ואני אעשה זאת".

שון וייסמן מוצג כשחקן ויאדוליד. פרטי, אתר רשמי
פותח עונה בליגה הספרדית. שון וייסמן/אתר רשמי, פרטי

על הניסיונות להשוות אותו לשחקנים אחרים: "אני שון וייסמן, אני מקווה להביא את היכולות שלי ללה ליגה. אני מגיע לשחק את הכדורגל שלי. זו הסיבה שהקבוצה רצתה אותי. אני מביא את כל מה שטוב בי למגרש, ואני מקווה שזה יעזור לקבוצה ולי שנגדל יחד ונצעיד את ויאדוליד קדימה. מה שהמאמן יחליט אני אקבל. אני אשקיע הכול באימונים ואקווה לעזור לויאדוליד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully