וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שאתם מכורים? הבחור הזה שיחק פוטבול מנג'ר בחתונה שלו

הכירו את בוראק, בחור טורקי שמצא עצמו עם חצי שעה להעביר ביום המאושר בחייו. הוא עשה כל מה שאדם מכור היה עושה במקומו ושלף את הלפטופ: "הספקתי לשחק משחק ליגה אחד ומשחק גביע אחד". שיהיה במזל

תקציר ה-2:7 של ליברפול על בלאקפול במשחק הכנה/האתר הרשמי של ליברפול

זה לא סוד שהאנשים שאוהבים "פוטבול מנג'ר", מאוד אוהבים פוטבול מנג'ר. לעתים, משחק המחשב האגדי ממש משתלט להם על החיים - גם לנו זה קרה, מודים.

אבל הסיפור הבא מוגזם בכל קנה מידה. הוא מגיע אלינו מטורקיה, שם בחור בשם בוראק בחר לחגוג את היום המאושר בחייו עם בחירת לבו - וגם עם משחק המחשב שהוא כל כך אוהב.

כן, בוראק הביא לפטופ ליום החתונה שלו, ואפילו הספיק לשחק קצת עם טרבזונספור, אותה הוליך לשש אליפויות טורקיה רצופות, לדבריו.

כשתמונה שלו בפעולה דלפה לרשת, נאלץ הבחור הטורקי החביב להסביר את עצמו - בעיקר בהתחשב בהבעה שעל פניה של אשתו.

חתן משחק פוטבול מנג'ר. מתוך רדיט, אתר רשמי
לראות ולא להאמין/אתר רשמי, מתוך רדיט

"התמונה לא מבוימת", התעקש. "הבאתי את המחשב איתי לחתונה כי היה לי סרטון מיוחד ורציתי להקרין אותו". אלא שבעיות טכניות עיכבו את הטקס החגיגי, אז מה עושים עם הזמן שהתפנה? ניחשתם נכון: "מישהו מהמארגנים אמר לנו, 'עוד חצי שעה!' אז אחרי ההודעה הזו, הוצאתי את הלפטופ והתחלתי לשחק, בצחוק. שיחקתי משחק גביע אחד, משחק ליגה אחד, ואז כיביתי את המחשב".

אשר ליחסיה של האישה עם משחק המחשב, אמר בוראק: "קשה להגיד אם היא אוהבת את זה או לא. למזלי, יש לי אישה שמאפשרת לי תחביבים כל עוד אני מבלה גם איתה חלק מהזמן. אחרת זה עלול היה להיות מסובך מאוד - כשנחה עלי הרוח, אני יכול לשחק 3-4 שעות ביום באמצע השבוע, ו-6-7 שעות ביום בסוף השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully