וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר משנה לאחר הפציעה: מיכאל אוחנה שותף במשחק אימון של בית"ר ירושלים

8.9.2020 / 19:26

הקשר המצוין רשם 20 דקות ב-0:3 על הפועל ראשון לציון (צמד לחלאופילו פלייטר). גם איינבינדר וזהבי שותפו, על אף הפרידה הצפויה. גרסיה בספק להפועל חדרה, במועדון יחליטו על זרים בהתאם להמשך דרכו

סלובודן דראפיץ' חוזר לבית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

יותר משנה מאז הפציעה השנייה ברציפות ברצועות הברך, חזר הערב (שלישי) מיכאל אוחנה לראשונה לכר הדשא, כששיחק את 20 הדקות האחרונות במשחק האימון של בית"ר ירושלים נגד הפועל ראשון לציון. החזרה של הקשר המצוין נדחתה בשבועות האחרונים גם בגלל חשש פסיכולוגי של השחקן וזהירות שנקטה בית"ר בעניין, אך כעת הוא אמור להיות משולב בהדרגה במשחקי הקבוצה. זה ככל הנראה לא יקרה במשחק הקרוב נגד הפועל חדרה אך לאחר מכן אוחנה כבר אמור להיכלל בסגל.

"מהיום שנפצעתי ועד היום אין יום שלא קיבלתי אינספור הודעות עם השאלה הקבועה, "מתי אתה חוזר?"" כתב אוחנה בחשבון האינסטגרם שלו. "ברחוב או בפלאפון לא הפסקתם להראות לי חום ותמיכה מטורפת שאין לי דרך לתאר אותה. אני מודה לכולכם על האהדה והתמיכה הענקית הזאת זה בכלל לא מובן לי מאליו. אני מודה למשפחה שלי, לבת זוג שלי ולסביבה הקרובה שלי שסבלה אותי במצבי רוח לא פשוטים וברגעים לא קלים. תודה על הזכות לשוב ולשחק כדורגל".

מי שעוד לקחו חלק במשחק האימון הם דן איינבינדר ואור זהבי, אך החלטת המועדון לפיה יצטרכו למצוא קבוצה חדשה עדיין בעינה והם לא צפויים להתלבש למשחק נגד חדרה ביום שני. המשחק עצמו הסתיים ב-0:3 לקבוצה מהבירה, שנהנתה מצמד של חלאופילו פלייטר ומשער אחד של אלירן עטר.

ליוואי גרסיה עורך אימונים קלים, עדיין לא חזר לכושר מלא ונמצא בספק למשחק בשני. אנטואן קונטה לא שותף היות ובמועדון חוששים לסכנו לפני שיימכר או ישוחרר. עידן ורד זכה למנוחה ואילו שלומי אזולאי לא נטל חלק בשל כאבים ברגל.

בבית"ר בודקים זרים לעמדות החלוץ והקשר האחורי, אך ההחלטה גם תלויה בשאלת הישארותו של גרסיה. אם יישאר, יהיה חלק מחוליית ההתקפה בשיטה החדשה והקבוצה תתמקד בקשר אחורי זר. אם יימכר, יצטרפו גם קשר אחורי וגם חלוץ זרים, בהנחה ובמועדון יצליחו למצוא אופציות איכותיות כמובן. סנטיאגו אוקמפוס אמור לקבל את הוויזה ולהגיע לישראל בימים הקרובים. אמו תצטרף אילו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully